مدل موی پسرانه سایه روشن

مدل موی پسرانه سایه روشن


پسران زیادی وجود دارند که در هر سنی باشند به آراستگی و تمیزی موی سر و صورت خود اهمیت می دهند و همیشه به دنبال مدل های جدید و به روز دنیا هستند تا بتوانند مانند آن ها تیپ و ظاهر خود را آراسته و جذاب نگه دارند. مدل موهای مختلف و جدیدی برای پسران وجود دارد که می توانند با انجام آن بر روی سر جذابیت و کاریزمای زیادی کسب کنند و در عین حال نیز خوش تیپ و با شخصیت به نظر برسند.

مجموعه پارسامو در این مقاله سعی دارد تا در مورد مدل موی پسرانه سایه روشن، اطلاعات مفید وکاربردی به علاقه مندان این آموزش بدهد و تمام نکات و آموزش های مرتبط در این خصوص را نیز به مخاطبان و دوستداران این نوع مدل بیاموزد، اگر شما انیز از علاقه مندان به رشته آرایشگری و مدل موی پسرانه سایه روشن هستید، پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید.

مدل موی پسرانه سایه روشن
مدل موی پسرانه سایه روشن

مدل های موی پسرانه

مدل های مختلفی برای موی پسران وجود دارد که آن ها بنا به سلیقه و حتی در برخی مواقع با توجه به شخصیت خود، اقدام به انتخاب و پیاده سازی این طرح ها بر روی موهای خود می کنند. از نظر افراد دیگر، بسیاری از طرح ها ممکن است برازنده  شخص باشد یا نباشد ولی به هر حال، مهم، همان شخصی است که مدل انتخابی خود را دوست دارد و با انتخاب مدل موردعلاقه خود، حس اعتماد به نفس زیادی پیدا می کند، پس افراد باید در هر صورت خود را برای این موضوع آموزش بدهند که سلیقه و انتخاب دیگران قابل احترام است و هر شخص نباید به خود اجازه بدهد که در مورد مو، صورت و در نهایت وضعیت شخص دیگر دخالت کند و یا نظر منفی داشته باشد، البته نکته ای نیز وجود دارد که نمی توان انکار کرد و آن این است که افراد نادان بالاخره لب به سخن می گشایند و بدون فکر حرفی را بر دهان جاری می کنند که شاید به مزاق شخص دیگر خوش نیاید ولی توجه به این نکته نیز مهم است که افراد خود را طوری تربیت کنند که نظرات منفی دیگران برایشان مهم نباشد البته شاید برخی نظرات در جهت زیبا سازی فرد باشد که باید این انتقادات مورد توجه قرار گیرد و اصلاحات زیادی در این زمینه صورت گیرد.

با ذکر این مقدمه ها به موضوع اصلی می پردازیم و سعی خواهیم کرد از موضوع اصلی که مدل موی پسرانه سایه روشن است، دور نشویم.

آموزش مدل موی پسرانه سایه روشن

مدل موی پسرانه سایه روشن، در دهه های 1980 تا 1990 به بهترین مد تبدیل شد که بسیاری از بازیگران و افراد مشهوردر آن زمان مبادرت به کوتاه کردن موی خود به این روش کردند. این مدل یکی از مدل های کلاسیک بود که توسط ویل اسمیت، بازیگر محبوب آمریکایی محبوب شد و حال سبک های مدرن این مدل در پسر او که ستاره بسکتبال است دیده می شود.

مدل سایه روشن
مدل سایه روشن

بعد از آن مدل موهای مختلفی ترند شد ولی دوباره مشاهده می کنیم که مدل موی پسرانه سایه روشن، دوباره به جایگاه قبلی خود بازگشته و با توجه به جذابیتی که دارد، جوانان زیادی تمایل به کوتاه کردن موهای خود با این روش کرده اند که به نظر می رسد مناسب ترین و شیک ترین نوع مدل موی پسرانه باشد.

این مدل که در حالت کلی به نوع Fade  نیز شناخته می شود یکی از مدل موهای موردپسند پسران است که محبوبیت زیادی نیز در بین آن ها دارد. در اصطلاحِ آرایشگرها، به مدل موی پسرانه سایه روشن، مدل موی محو نیز گفته می شود. دلیل این نام گذاری به خاطر این است که در این روش می توان به موهای فرد، یک رنگ محو در مسیر طولی مو اضافه کرد و جذابیت زیادی به موهای شخص سفارش دهنده اضافه کرد. محوشدن موها علاوه بر اینکه ظاهری کاریزماتیک و جذاب به صورت فرد می دهد، بلکه نگهداری و مراقبت از آن نیز سهل و ساده است و شاید دلیل این همه محبوبیت این مورد نیز باشد.

مدل موی پسرانه سایه روشن

در این مدل موها هرچه به بخش های پایینی سر نزدیک می شوند، محوتر خواهند شد یعنی به عبارتی موها در این قسمت کمتر می شوند و در قسمت وسط سر یا به اصطلاح کله، موهای بیشتری دیده می شود.

محو شدن ممکن است  به صورت انفجاری و یا در قسمت های شقیقه به سمت پایین اتفاق افتد که تاثیر بسیار زیادی در تغییر صورت فرد خواهدشد. کمرنگ بودن و طاس شدن قسمت های پایینی مو یکی از موضوعات مهم در مدل موی پسرانه سایه روشن است. محو شدن مو در این روش به صورت لایه به لایه خواهد بود و هر بخش پایینی کم رنگ تر از بخش بالای خود خواهد بود، البته در نهایت طوری هم نخواهد بود که قسمت پایینی سر کاملا طاس شود، بلکه موهای خیلی کمی در این قسمت باقی خواهد ماند ولی پوست سر آشکار نخواهد شد.

مدل شیک سایه روشن
مدل شیک سایه روشن

مدل موی پسرانه سایه روشن، یک مدل موی جذاب و شیک است که امتحان خود را در میان جوانان به خوبی پس داده است.کوتاهی موها در پشت و کنار موها به صورت مخروطی شکل است که با پوست سر ترکیب خواهد شد و در هم تنیده می شوند تا ظاهر خوب و زیبایی داشته باشد. انتخاب یک آرایشگر متخصص در کار که در مجمعه پارسامو وجود دارد می تواند یک مدل موی سایه روشن جذاب به شما هدیه می دهد.

 

مراحل مختلف انجام مدل موی پسرانه سایه روشن

در ابتدا، تفاوت میان محوشدن کامل یا کم را باید بدانید. به عنوان مثال، محو شدن سنتی و کم این است که فقط یک خط باریک از قسمت پشت سر و به اندازه چند سانت تا پشت گوش ها محو شود ولی در محوشدن به روز و جدید و کامل، موها به تدریج از بخش پایین سر تا سمت شقیقه ها کوتاه خواهند شد، یعنی همان جایی که سر شروع به خمیدگی می کند. پس تصمیم گیری در مورد نحوه سایه روشن به انتخاب شخص است که مدل موردنظر خود را به درستی به آرایشگر خود بگوید.

در مرحله دوم نظر آرایشگر خود را نیز به طور دقیق گوش دهید شاید او با توجه به سابقه و تجربه ای که در این راه دارد، بتواند راهنمایی خوبی به شما بدهد. احتمال دارد که او پیشنهاد جالبی داشته باشد. به عنوان مثال ممکن است که آرایشگرتان به شما بگوید: “برای اینکه متوجه شویم مدل موی پسرانه سایه روشن مناسب شماست، بهتر است که ابتدا، مدل موی سنتی محو یا همان سایه روشن را روی مو اجرا کنیم که مقدار کمتری مو را کوتاه کنیم اگر به صورت شما نشست، این حالت را گسترش دهیم و کوتاهی را بالاتر ببریم” در صورت شنیدن پیشنهاد منطقی از سوی آرایشگر به حرف او اعتماد کنید.

این روش برای افرادی مناسب است که برای اولین بار، قصد کوتاه کردن مو به این روش را دارند و اگر مطمعن نیستید که محو شدن و یا سایه روشن کلی در شما چگونه خواهد بود، با یک سایه روشن کم و سنتی شروع کنید.

مدل موی مناسب افراد مختلف
مدل موی مناسب افراد مختلف

مدل موی سایه روشن برای چه افرادی مناسب است؟

برای انجام مدل موی پسرانه سایه روشن، می توانید که مدل و یا عکس موردنظرتان را همراه خود بیاورید تا آرایشگر بتواند منظور شما را از مقدار سایه روشن برای مو متوجه شود.

البته در زمان کوتاه کردن موی خود به نوع سایه روشن به رنگ پوست سر خود نیز دقت داشته باشید و این نکته را به خاطر بسپارید که اگر رنگ پوس سر شما توسط رنگ کردن با صورتتان تضاد برقرار کنید زیاد جالب نخواهد بود و سایه روشن بالا و پایین برای اشخاصی که پوست ثابت و روشنی دارند، جذاب به نظر خواهد رسید. اگر رنگ پوست سرشما با رنگ صورت تفاوت دارد بهتر است که سایه روشن سنتی را برای خود در نظر بگیرید.

موهای خود را به درستی بشناسید،موهای ضخیم و تراکم دار برای سایه روشن بهتر هستند. اگر جنس موهای شما صاف و یا نازک است ممکن است دسترسی به نوع مدل موردنظرتان کمی دشوار باشد و مدل موی پسرانه سایه روشن براّی اشخاصی که موهای پرپشت و زیادی دارند بسیار مناسب است.

رنگی را انتخاب کنید که با سر و صورت شما همخوانی داشته باشد. چراکه تضاد هر چقدر زیادتر باشد سر شما نیز به اصطلاح تابلوتر خواهد شد.

استایل موی سایه روشن
استایل موی سایه روشن

کلام آخر

در آموزشگاه آرایشگری پارسامو تمام مدل های مختلف و به روز پسرانه و مردانه مورد توجه قرار میگیرد که یکی از این مدل ها هم، مدل موی پسرانه سایه روشن است که جوانان زیادی به این نوع مدل علاقه زیادی نشان می دهند. پس در زمان ورود به مجموعه استایل و نوع مدل خود را به درستی مشخص کنید و از آرایشگران متخصص و خبره نیز در این زمینه مشورت بگیرید تا یک مدل موی شیک و جذاب را به خود هدیه دهید، حتی می توان بعد از انجام سایه روشن در قسمت پایینی سر طرح های دلخواه مانند زیگزاگ و یا هر نقش دیگری  تراشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://www.pinterest.com/pin/80994493288693859 مراجعه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *