آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهرانسر

آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهرانسر


آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهرانسر نقطه پرتاب شما به سوی موفقیت

دنیای مد همه روزه در حال تحول و تغییر است. اگر می خواهید در ان همیشه بدرخشید و در اوج باشید باید خود را به رودخانه پر تلاطم ان بسپارید و تا همیشه همراه با ان جلو بروید چرا که در غیر این صورت از قافله عقب خواهید ماند و دیگر مدل هایتان قدیمی و یا به اصطلاح دموده خواهد شد. شاید در چند سال قبل توجه آقایان به ظاهر خود کمتر بود اما امروزه کمتر کسی را می توان یافت که به مدل موها و ریش هایش توجه نکند. تنوع در مدل کوتاهی مردانه و … بسیار بیشتر از ان چیزی است که در ذهن دارید. اگر می خواهید یک کسب و کار و فعالیتی شروع کنید که بتوانید از ان به درامد برسید آرایشگری مردانه می تواند انتخابی جذاب برایتان باشد. فرقی نمی کند چقدر توانایی دارید و چقدر بلدید، چیزی که اهمیت دارد علاقه شما است. اگر در حرفه ارایشگری هم مشغول هستید و اما نتیجه ای که باید را نمیگیرید پس شما هم نیاز دارید به آموزشگاه آرایشگری مردانه تهرانسر سری بزنید و در کلاس های ان شرکت کنید.

آموزشگاه آرایشگری مردانه تهرانسر
آموزشگاه آرایشگری مردانه تهرانسر

بدون نیاز به سرمایه اولیه ارایشگر حرفه ای شوید

زمانی که از دور به ماجرا نگاه میکنید، چیزی که به نظر میرسد یک ارایشگاه لاکچری و لوکس با دیزاینی حرفه ای و زیبا است که مشتریان بسیاری دارد. همین دید باعث می شود که فکر کنید تنها پول می تواند شما را به شهرت برساند. شاید حق با شما باشد اما پول نمی تواند شما را در شهرت نگه دارد. باید پله به پله پیش بروید. اولین پله یادگیری است. در ارایشگاه مردانه امروزه تنها مو کوتاه نمی شود، خدمات مختلف دیگری نظیر اپیلاسیون، گریم، گریم دامادی، رنگ کردن مو و … نیز انجام می شود. پس باید تمامی ان ها را بلد باشید تا بتوانید به نیاز مشتریان و مراجعین خود پاسخ دهید. اما برای یاد گیری این خدمات و حرفه ای شدن باید به یک اموزشگاه حرفه ای همانند: آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهرانسر مراجعه کنید تا بتوانید به صورت اصولی نکات را یاد بگیرید و بتوانید در حرفه خود ادعا داشته باشید.

آموزشگاه آرایشگری تهرانسر
آموزشگاه آرایشگری تهرانسر

چرا باید در آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهرانسر ثبت نام کنیم؟

یک اموزشگاه خوب، زمانی می تواند هنرجو های حرفه ای را اموزش دهد که از اساتید حرفه ای هم استفاده کرده باشد. این دقیقا همانکاری است که در اموزشگاه آرایشگری مردانه در تهرانپارس انجام می شود. از دیگر ویژگی هایی که سبب می شود تا این اموزشگاه یک انتخای معجزه آسا برای شما باشد می توان موارد زیر را نام برد:

با سابقه است

این یک اصل مهم است. سابقه نشان از تجربه ای دور و دراز است. هرچه سابقه بیشتر باشد اعتبار ان نیز بیشتر خواهد بود. ضمن سابقه طولانی اپدیت بودن و تطبیق دادن نکات اموزشی با جدید ترین متریال و همچنین بروز ترین نکات اموزشی بسیار حائز اهمیت می باشد.

تجهیزات بروز دارد

شاید این گزینه کمی برایتان ساده بنظر بیاید، اما با وجود پیشرفت های فراوان در دنیای مد و زیبایی تجهیزات بسیار امروزی تری نیز وارد بازار شده و خواهد شد. هر یک از این ابزار ها قلق مختص خود را دارند و اگر شما با نمونه های قدیمی کار کنید کار کردن با مدل های جدید کمی برایتان دشوار خواهد بود. از طرفی تجهیزات امروزی بسیار کار را برایتان ساده تر می کند و به همین خاطر ساده تر یاد میگیرید و در ذهن تان حک می شود.

رعایت اصول بهداشتی

برای انجام خدماتی نظیر رنگ کردن، تقویت و پاکسازی پوست و … نیاز است که از مواد اولیه درجه یک استفاده کنید. شناخت استاندارد و اصل بودن این مواد نیاز به دانش مخصوص در این زمینه دارد. قطعا تا زمانی که از مواد اولیه باکیفیت استفاده نکنید کیفیت را در کار خود نخواهید دید. از طرفی اموزشگاه محیطی کاملا بهداشتی و تمیز دارد و شما با ابزار های حرفه ای و کاملا استریل شده کار خواهید کرد و هیچ الودگی در فضا وجود ندارد.

ارائه مدرک معتبر

قطعا زمانی که دوره های گوناگون را پشت سر میگذارید، می خواهید یک مدرک نیز دریافت کنید تا بتوانید برای استخدام در دیگر ارایشگر ها و حتی افتتاح ارایشگر خود جز رزومه خود قرار دهید.

ثبت نام آموزشگاه آرایشگری تهرانسر
ثبت نام آموزشگاه آرایشگری تهرانسر

در این اموزشگاه آرایشگری مردانه چه چیزی یاد میگیریم؟

همانطور که گفته شده، در آرایشگاه های مردانه، امروزه خدمات متنوع تری انجام می شود. هر یک از این خدمات از کوتاه کردن مو گرفته تا اصلاح صورت و … نیاز به دانستن شیوه های صحیح و اصول مرتبط به ان دارد. شما در این اموزشگاه صفر تا صد همه ان ها را بسته به انتخاب خود یا خواهید گرفت. چرا بسته به انتخاب خود؟ شنیده اید که می گویند، یک حرفه را دنبال کنید و در ان بهترین شوید؟ این دقیقا مصداق همان است. شما می توانید به عنوان یک ارایشگر تمامی خدمات کوتاهی مو، اصلاح، رنگ کردن، گریم و … را یاد بگیرید. اما باید بدانید که هر یک از ان ها زمان زیادی برای یادگیری نیاز دارند و قطعا یادگرفتن تمام ان ها کاری زمانبر خواهد بود. اما می توانید با انتخاب یکی از ان ها به درامد زایی برسید و در ارایشگاه مشغول شوید. بعد از اشتغال می توانید در کنار کار یادگیری را هم ادامه دهید و دیگر خدمات را نیز یادبگیرید و به یک حرفه ای تبدیل شوید.

حرفه ای شدن در آرایشگری
حرفه ای شدن در آرایشگری

کلاس های آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهرانسر چه دوره هایی دارد؟

دوره های این اموزشگاه بصورت جامع بوده و تمامی خدماتی که در یک ارایشگاه مردانه ارائه می شود را با کادری حرفه ای و مجرب اموزش می دهید. از مهم ترین و پر طرفدار ترین این دوره ها می توان موارد زیر را نام برد:

  • کوتاه کردن مو

دیگر دوره ان گذشته است که با استفاده از یک شانه و قیچی مو ها را کوتاه کنید. باید نحوه کار با انواع قیچی ها، کوتاهی مختلف مو، مناسب بودن مدل مو به چهره افراد، استفاده از ریش تراش برای کوتاهی مو، ترسیم خطوط کنار مو و … را یاد بگیرید. با شرکت در کلاس های این اموزشگاه می توانید تمامی مدل های ژورنالی که مراجعین انتخاب می کنند را بدون نگرانی و به راحتی اجرا کنید.

  • کراتینه کردن مو

کراتینه کردن، صافی مو و احیا، اکسیژن تراپی و … خدماتی است که برای انجام ان از دستگاه های مخصوص و مواد شیمیایی استفاده می شود. باید نحوه به کار گیری از ان ها و میزان ترکیباتی که باید برای هر مو استفاده می شود و بسیاری از نکات دیگر را یاد بگیرید تا بتوانید موهای مشتریان را صاف کنید.

  • رنگ کردن مو

رنگ کردن مو شیوه های مختلفی از جمله بالیاژ کردن، رنگساژ و … دارد که هر کدام از ان ها به طریقه های گوناگونی انجام می شود و شما باید ان ها را بشناسید و اموزش ببینید. ترکیب رنگ ها، نحوه قرار گیری سر در سرشور، شستن موها و … بخشی از مواردی است که با شرکت در اموزشگاه ارایشگری مردانه تهرانسر یاد خواهید گرفت.

  • سایر خدمات

خدمات دیگری همچون کوتاه کردن ریش، سشوار کشیدن، گریم، اصلاح صورت، بافت مو و … جز مواردی است که هر کدام را به صورت جداگانه می توانید در این اموزشگاه یاد بگیرید.

هزینه ثبت نام در آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهرانسر

برای انکه به کسب درامد برسید و پول پارو کنید باید هزینه کنید. هزینه برای یادگیری سرمایه گذاری است. شما هرچقدر هم برای کلاس های یادگیری ارایشگری مردانه صرف کنید سود ان را در اینده در جیب خود خواهید دید. اما فارغ از ان، هزینه ثبت نام در این اموزشگاه بسیار مناسب و مقرون به صرفه است که می توانید به راحتی در ان ثبت نام کنید و از همین فردا اموزش را شروع کنید و به صورت حرفه ای مشغول شوید.

هزینه ثبت نام در آموزشگاه تهرانسر
هزینه ثبت نام در آموزشگاه تهرانسر

ثبت نام در آموزشگاه ارایشگری مردانه در تهرانسر تنها برای تهرانی ها نیست!

این یک خبر خوب است، شما چه در تهران باشید و چه در شهر های اطراف و یا شهرستان می توانید در کلاس ها ثبت نام کرده و شرکت کنید. این اموزشگاه دارای خوابگاه می باشد و هزینه ان نیز بسیار مناسب است و نگرانی از این بابت نداشته باشید. بعد از ثبت نام در کلاس های این اموزشگاه و دریافت مدرک می توانید کسب و کار خود را آغاز کنید و از همان لحظه خود را یک آرایشگر حرفه ای بدانید که می تواند با اموزه های خود زیبایی را به چهره و مو آقایان هدیه دهد و ظاهری شیک و ایده ال برایشان به ارمغان اورید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://icieducation.com/courses/beauty/hairdressing مراجعه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *