بهترین مرکز کراتینه مو مردانه

مقاله ای که امروز قصد داریم برای شما مورد بررسی قرار دهیم راجع به بهترین مرکز کراتیه مو مردانه است، با ما همراه باشید تا هر آن چه که باید در این باره بدانید را به شما بگوئیم.
امروزه توجه به زیبایی بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است، مو یکی از مهم ترین فاکتورهای زیبایی هر شخصی به شمار می رود پس مراقبت از آن نیز بسیار مهم است، این که از چه موادی برای تقویت یا زیبایی موها باید استفاده کرد یا این که کدام مرکز مو خدمات بهتری ارائه می کند سوالاتیست که هر شخص ممکن است از خود بپرسد، اگر شما هم چنین سوالاتی در ذهن خود دارید پس ادامه ی مطالب را مطالعه کنید تا به پاسخ آن ها برسید.

بهترین مرکز کراتینه مو مردانه

مراکز زیادی وجود دارند که در زمینه مراقبت مو فعالیت دارند، اما مسلما نمی توان به همه ی آن ها اعتماد کرد زیرا از کیفیت موادی که استفاده می کنند مطمئن نیستیم، از جمله بهترین مرکز کراتینه مو مردانه می توان به آموزشگاه آرایشگری مردانه پارسا مو اشاره کرد که خدمات ویژه ای را به مشتریان خود ارائه می کند.

این مرکز که سابقه درخشان همراه با کادر مجرب دارد خدماتی همچون:

o آموزش حرفه ی آرایشگری مردانه
o پیرایش مردانه درجه 2
o پیرایش مردانه درجه 1
o متعادل سازی چهره
o گریم سینمایی
o اصلاح ریش
o اصلاح مو
o آموزش و اجرای انواع استایل مو
o آموزش و اجرای انواع ماسک صورت
o و…
را ارائه می کند، توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت آموزشگاه آرایشگری مردانه پارسا مو به نشانی www.parsamoo.com مراجعه کنید.

مرکز-کراتینه-مو-غرب-تهران-آموزشگاه-آرایشگری-پارسا-مو
مرکز-کراتینه-مو-غرب-تهران-آموزشگاه-آرایشگری-پارسا-مو

کراتین مو چیست؟

بهتر است پیش از این که بخواهیم در خصوص بهترین مرکز کراتینه مو مردانه صحبت کنیم ابتدا مختصر توضیحی راجع کراتین داشته باشیم تا آن دسته از عزیزانی که در این باره اطلاعی ندارند به خوبی با آن آشنا شوند.
کراتین به نوعی پروتئین گفته می شود که به طور طبیعی در ساختار مو وجود دارد، این ماده در واقع موجب صافی و درخشش مو خواهد شد. موهای شما تا زمانی که رنگ طبیعی دارند و از رنگ های شیمایی برای آن استفاده نکرده اید لطیف و براق خواهد بود. با از بین رفتن مو به راحتی می توان برای احیا آن اقدام کرد این روش هم برای مردان و هم برای زنان مورد استفاده قرار می گیرد، شاید شنیده باشید که پس از پروتئین مو مردان، موهای آن ها مانند روز اول شده است، این روش در واقع همان کراتین مو است.

چند نوع کراتین مو وجود دارد؟

به طور کلی 2 نوع کراتینه که یکی برای احیا و دیگری برای صافی استفاده می شود وجود دارد اما چیز دیگری نیز که شبیه به کراتینه هست که در ادامه درباره هر یک از آن ها صحبت خواهیم کرد.

1.کراتین صافی

اگر کمی با دقت به نام آن نگاه کنید می توانید بفهمید که در چه زمینه ای کاربرد دارد، کراتین صافی برای کسانی مورد استفاده قرار می گیرد که موهای زبر، خشن و فری دارند، موادی که در این نوع از کراتین مو به کار برده می شود به گونه ای است که باعث صاف و ابریشمی شدن موها می شود. اگر موهای شما طی اقداماتی همچون رنگ زدن فراوان یا عوامل دیگر از بین رفته با استفاده از کراتین صافی یا کراتین برزیلی آن ها را به زیباترین شکل ممکن درآورید. البته دقت داشته باشید که برای این کار به بهترین مرکز کراتینه مو مردانه یعنی آموزشگاه آرایشگری مردانه پارسا مو مراجعه کنید.

2.کراتین احیا

نوع دیگری از کراتین وجود دارد که بیشتر روی احیا مو متمرکز است، بسیاری از مشتریان تصور می کنند که چون این کراتین با نام کراتین احیا شناخته می شود پس حتما موجب صافی آن نخواهد شد، در حالی که چنین نیست، کراتین مو در هر صورت صافی را برای موهای شما به ارمغان می آورد اما در این روش بیشتر جنبه ی درمانی مد نظر است. مزیت استفاده از این روش این است که باعث آبرسانی بهتر و ترمیم ساقه های آسیب دیده مو می شود.

3.ریباندینگ یا صافی ژاپنی

ریباندینگ هم از دیگر روش های کراتین مو است که موها را بیش از آن چه که انتشار دارید صاف می کند از همین رو می توان گفت که این روش بیشتر مناسب کسانیست که موی بسیار زبر و فری دارند، پس از انجام صافی ژاپنی خشکی و زبری مو به کلی از بین می رود. جالب است بدانید که این روش نگهداری ساده تری به نسبت سایر روش ها دارد شاید به همین خاطر است که طرفداران بیشتری نیز دارد.

4.صافی موقت ( بوناول )

بناول روش دیگری است که برای تقویت موها به کار برده می شود، بوناول درواقع نوعی کرم سفید رنگ است که برای استفاده از آن نیازی به آرایشگاه ندارید البته دقت داشته باشید که بوناول کراتین مو موقت بوده و تنها برای مدت زمان کمی روی موهای شما ماندگاری دارد. استفاده ی آن نیز بسیار راحت می باشد بدین صورت که باید پس از شستشوی مو با شامپوی مناسب استفاده شود.

ویتامین مو مردانه چیست؟

اگر به بهترین مرکز کراتینه مو مردانه مثل آموزشگاه آرایشگری مردانه پارسا مو مراجعه کرده و به خدمات آن ها دقت کنید حتما چشمتان به ویتامین مو مردانه می خورد که در این مکان آن را برای مشتریان انجام می دهند، همانطور که می دانید ویتامین ها جز ضروری ترین مواد برای بدن به شمار می آیند که در مواد غذایی وجود دارد و باید در طول روز از انواع آن استفاده کرد، موها نیز مانند سایر اعضای بدن به این ویتامین ها نیاز دارند اما نحوه ی جذب و دریافت آن ها با هم تفاوت دارد به همین دلیل است که معمولا موها دچار آسیب می شوند، ویتامین مو مردانه دقیقا همان چیزیست که می تواند از آسیب های احتمالی جلوگیری کند، از جمله فواید آن می توان به جلوگیری از ریزش مو، متعادل سازی چربی مو، از بین برنده شوره ها، جلوگیری از خارش پوست سر و برطرف کننده برخی حساسیت های پوستی سر که بر اثر کمبود ویتامین به وجود می آید اشاره کرد.

 

فواید کراتینه مو مردانه چیست؟

همانطور که می دانید امروزه بحث رسیدگی به موها و استفاده از روش هایی همچون کراتینه دائم، صافی ژاپنی، کراتینه موقت مو و… رواج بسیاری دارد، آگاهی از مزیت هایی که به همراه دارند سبب این میزان از محبوبیت شده است، از جمله فواید کراتینه مو مردان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.برای انواع مو کاربرد دارد

موی هر شخص با توجه به ساختار بدن آن می تواند خشک، معمولی یا چرب باشد که هر یک از آن ها به مراقبت خاص خود نیاز دارند، شاید برخی از کاربران تصور کنند که کراتینه مو مردانه را نمی توان برای انواع مو استفاده کرد در حالی که این یک تصور غلط است بلکه می توان آن را برای انواع مو استفاده کرد.

2.هیچ آسیبی به موها وارد نمی کند

تا پیش از اینکه روش های صافی با استفاده از مواد رواج پیدا کنند، افرادی که دوست داشتند موهای صافی داشته باشند از اتو مو یا سشوار استفاده می کردند که معایب زیادی به همراه داشت، اما این روش های صافی هیچ آسیبی به مو نمی رسانند، مدت زمان ماندگاری کراتینه چیزی حدود دو تا سه ماه است، اما چنانچه مراقبت های لازم انجام نشود این زمان کوتاه تر نیز خواهد شد.

3.موها به راحتی پس از کراتینه حالت می گیرند

کراتینه موها را به شدت لخت و صاف می کند به همین خاطر کسانی که این روش را برای موهای خود انجام می دهند دیگر برای حالت دهی موهای خود نیازی به اتو مو و موارد این چنینی ندارند.

4.تاثیرگذاری بسزایی دارد

هر چقدر هم که موهای خشک، بدحالت یا وزی داشته باشید با استفاده از کراتینه مو به زیباترین موها از لحاظ نرمی و صافی خواهید داشت. پیشنهاد می شود کسانی که می خواهند ظاهر جدیدی به موهای خود بدهند از این روش استفاده کنند.

5.مراقبت خاصی نیاز ندارد

اگر قبلا در این زمینه تحقیق کرده باشید می دانید که روش های زیادی برای صافی مو وجود دارد و اینکه هر یک از آن ها به مراقبت خاصی نیاز دارند، در این میان راحت ترین روش که مراقبت بسیار کمی نیاز دارد کراتینه است، پس اگر نمی توانید زمان زیادی را به موهای خود اختصاص دهید پیشنهاد می کنیم به آموزشگاه آرایشگری مردانه پارسا مو مراجعه کرده و از خدمات آن ها بهره مند شوید چرا که جز بهترین مرکز کراتینه مو مردانه محسوب می شوند.

6.کیفیت ساختار مو بهبود پیدا می کند

حتی اگر موهای نه چندان وز یا بد حالتی داشته باشید با استفاده از کراتین می توانید به بهبود کیفیت ساختار آن کمک کنید، کارایی آن به این صورت است که حفره های ساقه ی مو را پر کرده و موجب براق تر شدن و نرم تر شدن آن خواهد شد.

6.هیچ عوارض جانبی به همراه ندارد

با توجه به تحقیقات به دست آمده روی افرادی که در بهترین مرکز کراتینه مو مردانه این روش را انجام داده اند تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر این که عوارض جانبی به همراه داشته گزارش نشده است پس اگر تا به اینجا برای انجام کراتینه شک داشته اید حالا دیگر می توانید با خاطری آسوده اقدام به این کار کنید.

7.موها به راحتی شانه می شوند

از آن جایی که ساختار مو بهبود یافته و موها حالتی نرم تر و صاف تر پیدا کرده است به همین دلیل به راحتی می توانید موهای خود را شانه کنید. به نحوی که تا مدت ها به محصولات نرم کننده مو نیاز نخواهید داشت.

8.برای مردان و زنان مورد استفاده قرار می گیرد

از دیگر مزیت هایی که کراتینه مو به همراه دارد این است که هم می توان از آن برای زنان و برای مردان استفاده کرد، در نتیجه بدون محدودیت و فارغ از جنسیت این روش برای همه قابل اجراست.

9.موها را به خوبی تقویت می کند

مواد کراتینه از موادی است که به طور طبیعی در ساختار مو یافت می شود انواع پروتئین و ویتامین از جمله این موارد هستند، به همین دلیل علاوه بر این که موها ظاهر زیبایی پیدا می کنند بلکه به نوعی تقویت نیز می شوند.

عوارض کراتینه مو شامل چه مواردی است؟

اینکه مواد شیمیایی تاثیرات منفی و عوارض دارند را نمی توان انکار کرد، کراتینه مو نیز از این قاعده مستثنی نبوده، درست است که این روش مزیت های زیادی به همراه دارد و در بین مردم محبوبیت خاصی پیدا کرد است اما عوارضی نیز دارد، از جمله عوارض کراتینه مو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.روشی مصنوعی است

کراتینی که در مو، ناخن و دندان وجود دارد یک ماده ی شیمیایی طبیعی است که نه تنها هیچ ضرری برای انسان به همراه ندارد بلکه وجود آن ضروری نیز دیده می شود، اما کراتینی که در بهترین مرکز کراتینه مو مردانه و سایر آرایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد طبیعی نیست، همین مصنوعی بودن امکان دارد برای پوست یا چشم مشکلاتی به وجود آورد، البته این یک احتمال است و همانطور که در بخش قبلی گفتیم هیچ گزارشی در این باره وجود نداشته است.

2.هزینه ی زیادی دارد

از دیگر عوارض آن می توان به پرهزینه بودن آن اشاره کرد، هر کسی قادر به انجام این روش برای موهای خود نمی باشد به این خاطر که هزینه ی زیادی به همراه دارد، این هزینه ها تنها محدود به محیط آرایشگاه نمی باشد بلکه باید پس از اتمام آن مراقبت هایی نیز برای موهای خود داشته باشید که باز هم مشمول هزینه هایی خواهد شد.

3.ماندگاری بالایی ندارد

با این که هزینه ی زیادی برای مشتری به همراه دارد اما با این حال تنها دو الی سه ماه روی موها ماندگاری خواهد داشت، یعنی پس از گذشت این زمان موها به حالت قبلی خود باز می گردند.

4.ممکن است به موها آسیب وارد شود

با انجام کراتینه ممکن است به موها آسیب وارد شود البته این موضوع در صورتی امکان پذیر است که از مواد نا مرغوب و بی کیفیت استفاده شود یا این که آرایشگر در این زمینه تجربه ی کافی نداشته باشد، در غیر این صورت اگر از موادی با کیفیت استفاده کنید هیچ مشکلی برای شما به وجود نخواهد آمد، توصیه ما این است به آموزشگاه آرایشگری مردانه پارسا مو مراجعه کنید زیرا جز بهترین مرکز کراتینه مو مردانه در ایران به شمار می آیند.

5.بانوان باردار نباید از آن استفاده کنند

به دلیل این که برای ساخت کراتینه مو از مواد شیمیایی استفاده می شود در نتیجه زنان باردار نباید تا پایان بارداری از این روش استفاده کنند به این خاطر که هم برای آن ها و هم برای جنین ضرر دارد، دلیل آن هم این است استفاده از کراتینه ماده ای به نام فرمالدهید را آزاد می کند، این ماده نه تنها برای شخص مصرف کننده که حتی برای آرایشگر نیز مضر است.

6.عاملی برای آزاد شدن فرمالدهید است

فرمالدهید نوعی ماده شیمیایی است که برای سلامتی بسیار زیان آور خصوصا کسانی که دائما با آن سروکار دارند، به طور مثال آرایشگرانی که از مواد کراتینه مو استفاده می کنند، لازم به ذکر است که این خطر برای کسانی که می خواهند موهای خود را کراتینه کنند در این حد ضرر ندارد، توجه داشته باشید که میزان فرمالدهید هر محصولی روی آن درج شده است پس هنگام خرید به این موضوع دقت کنید.

7.ممکن است شخص واکنش های آلرژیک به این ماده نشان دهد

برخی از افراد که بدن بسیار حساسی دارند به گونه ای که به هر نوع ماده ی شیمیایی واکنش نشان می دهند ممکن است پس استفاده از کراتینه مو دچار واکنش های آلرژیک مثل خارش یا راش پوستی شوند. پس اگر جز این دسته افراد هستید بهتر است این روش استفاده نکنید.

8.موها پس از کراتینه به شامپوهای خاصی نیاز دارند

پس از این که در بهترین مرکز کراتینه مو مردانه موهای خود را کراتینه کنید، متخصصانی که در آموزشگاه آرایشگری مردانه پارسا مو فعالیت دارند به شما شامپوهایی را معرفی می کنند تا از آن ها استفاده کنید، به این خاطر که کراتینه مدت زمان بیشتری دوام داشته باشد.

نکات کلیدی کراتینه مو مردانه که باید پیش از انجام کراتینه از آن ها مطلع شوید

نکات کلیدی در خصوص کراتینه وجود دارد که بهتر است پیش از هر کار از آن مطلع شوید، از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:
o فرمالدهیدی که از مواد کراتینه آزاد می شود بالافاصله تاثیرات خود را نشان می دهد به طور مثال چشم ها را می سوزاند، باعث آبریزش بینی می شود، باعث سوزش گلو خواهد شد و…. اما موضوع به همین جا خاتمه نمی یابد بلکه هر بار که شما از وسایلی مثل اتو مو یا سشوار استفاده کنید این مواد دوباره آزاد می شوند، در واقع تا زمانی که از مواد کراتینه همچنان روی موهای شما وجود دارند فرمالدهید نیز وجود خواهد داشت.
o زمانی که برای خرید مواد کراتینه اقدام می کنید به احتمال زیاد فروشنده به شما موادی را به شما پیشنهاد می کند که بدون فرمالدهید هستند، اما این بدان معنا نیست که هیچ ضرر دیگری ندارند، بلکه برخی از این مواد مضر پس از قرار گرفتن در معرض گرما و حرارت آزاد می شوند پس به جرعت می توان گفت که هیچ ماده ی شیمیایی بدون عوارضی وجود ندارد.
o اگر موهای نه چندان وز یا بدحالتی دارید بهتر است به جای استفاده از کراتینه مو از مواد طبیعی دیگری استفاده کنید زیرا هیچ ضرری برای سلامتی انسان به همراه ندارند.
o کارشناسان مو بر این باورند که تغذیه ی مناسب می تواند تاثیر بسزایی بر رشد و سلامت مو داشته باشد پس به تغذیه ی خود بیش از پیش اهمیت دهید.
o استفاده از محصولاتی که کراتین دارند در دراز مدت می تواند تاثیر مثبتی روی موها داشته باشد و باعث نرمی یا تقویت آن ها شود.
o ماسک موهای خانگی زیادی وجود دارد که تاثیری همانند کراتینه مو دارند، اگر هنوز هم برای انجام کراتین یقین پیدا نکرده اید بهتر است یک دوره از موادی همچون روغن نارگیل، روغن آرگان و… استفاده کنید اگر نتیجه ای دریافت نکردید آن گاه به بهترین مرکز کراتینه مو مردانه مراجعه کنید.

پیش از کراتین موها باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟

پیش از این که بخواهید مواد کراتینه را روی موهای قرار دهید باید یکسری اقدامات را در این باره انجام دهید تا به اصطلاح موها بستر مناسبی برای پذیرش مواد کراتینه باشند، از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
o ابتدا باید از یک برند معتبر مواد را خریداری کنید.
o سپس در چند مرحله با استفاده از یک شامپوی ضعیف که PH پائینی دارد موهای خود را شستشو دهید، شامپویی که استفاده می کنید باید مخصوص کراتینه باشد.
o به نرم کننده مو نیازی ندارید پس از آن استفاده نکنید.
o حالا باید با استفاده از یک سشوار معمولی برای خشک کردن آن اقدام کنید، توجه داشته باشید که موها نباید به طور کامل خشک شوند 80 تا 90 درصد کفایت می کند.
تا به این قسمت از کار هم برای زمانی که در منزل قصد انجام کراتینه دارید و هم این که قصد رفتن به آرایشگاه دارید مراحل یکسانی دارد، ادامه ی مراحل بدین شرح است:
o اگر قصد دارید در منزل این کار را انجام دهید به حجم موهای خود دقت کنید، در صورتی که موهای پر پشتی دارید آن را به 8 دسته اما در غیر این صورت باید آن ها را به 4 دسته تقسیم کنید.
پس از گذشت این مراحل حالا موهای شما آماده کراتینه کردن است.

قیمت کراتینه مو آقایان چقدر است؟

همانطور که می دانید کشور ما دارای نوسان ارزی زیادی است و قسمت اجناس هیچ ثباتی ندارند درنتیجه نمی توان گفت که قیمت کراتینه مو آقایان چقدر است، در صورتی که قصد انجام کراتینه دارید بهتر است با بهترین مرکز کراتینه مو مردانه یعنی آموزشگاه آرایشگری مردانه پارسا مو تماس حاصل فرمایید و از قیمت هر یک از خدمات مطلع شوید. لازم به ذکر است که کراتینه مو به موارد زیادی از جمله بلندی مو، مواد به کار برده شده، میزان آسیب دیدگی مو و…. بستگی دارد هر چه موها بلند تر، مواد باکیفیت تر و آسیب دیدگی آن ها موها بیشتر باشد هزینه ها نیز به همان میزان افزایش می یابند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *