آموزشگاه آرایشگری مردانه پارسا مو

در ماه چقدر برای آموزشگاه آرایشگری مردانه هزینه می کنید؟ آیا از فردی که آرایشگرتان است راضی هستید؟ یک آرایشگاه مردانه خوب باید در محیط تمیز و آرامی باشد.

پرسنل و نیروهای آرایشگاه در کار خود با تجربه باشند و جدید ترین الگو و متد روز کوتاهی و آرایشگری، خدمات پوست و … را نیز ارائه دهد. در این روزها به راحتی نمی توان یک آرایشگاه کار بلد و خوب را پیدا کرد. شاید همه شما که تصمیم به یاد گیری آرایشگری داشتید در طول زندگی خود دست کم یک بار در دام آموزشگاه های غیرحرفه ‌ای و  نابلد افتاده ‌اید و به همین علت شرایط نامناسبی برای یادگیری برایتان به‌ وجود آمده است که در این راه ناموفق بودید.

اگر از کار آموزشگاه آرایشگری مردانه خود راضی هستید که هیچ ولی اگر هنوز هم موفق نشدید یک آموزشگاه با تجربه و خبره را پیدا کنید بهتر است با ما در این مطلب همراه باشید تا شما را با یکی از بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه به نام  پارسا مو آشنا کنیم.

بهترین-آموزشگاه-آرایشگری-مردانه
بهترین-آموزشگاه-آرایشگری-مردانه

بهترین آرایشگاه‌های مردانه

یک آرایشگاه مردانه حرفه‌ ای و خوب که بتوانید با خیال آسوده حتی در این شرایط سخت کرونا به آنجا رفته و موهای خود را به دست آن بسپارید باید دارای خصوصیات و ویژگی‌ های زیادی باشد که در ادامه به آن‌ ها اشاره خواهیم کرد:

۱. داشتن یک قیمت و نرخ متناسب با اتحادیه آرایشگری

۲. رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مخصوصا در ایام کرونا

۳. دارای محیطی امن، آرام  و به ‌دور از حاشیه

۴. دارا بودن کادر  حرفه‌ای و کاربلد

۵. آشنایی با انواع مدل‌ های جدید

۶. انجام خدمات زیبایی طبق مد روز مخصوص آقایان

۷. داشتن ظرافت و دقت هنگام انجام کار با ابزار آرایشگری

این موارد و نکات دارای اهمیتی است که یک آرایشگاه معمولی را می تواند به بهترین آرایشگاه مردانه شهر تبدیل کند. ولی نکته قابل توجه که باید به آن اشاره کنیم این است که امان از وقتی که یک آقا آرایشگاهی باب پسند و میلش را پیدا کند!

اگر شانس بیاورد و آرایشگاه از آن مکان نرود حتما آن آقا تا آخر عمر به آنجا خواهد رفت و آن مکان را به عنوان بهترین آرایشگاه مردانه به دوستان و اقوام خود معرفی خواهد کرد. شاید این‌ گونه در ذهن‌ های شما نقش بسته باشد که هرچه منطقه بالاتر باشد حتما آرایشگاه مردانه بهتری را می‌ تواند در آنجا پیدا کرد! اما اشتباه نکنید؛ هر منطقه ‌ای می ‌تواند بهترین خدمات آرایشگاهی برای مردان را داشته باشد که این بسته به مهارت و مدیریت آرایشگر مرد دارد.

انواع خدمات در بهترین آرایشگاه مردانه

* کوتاهی مو

* اصلاح صورت مدل دار

* اصلاح صورت با ماشین

* اصلاح سر کودکان

* اصلاح سر دانش ‌آموزی

ویژگی بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه

اگر تصمیم به شرکت در دوره آموزش آرایشگری مردانه را دارید قبل از هر کاری باید بدانید بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه چه ویژگی و خصوصیاتی باید داشته باشد؟ با ما همراه باشید تا شما را در مسیر یافتن یک مکان مناسب برای آموزش حرفه ای آرایشگری مردانه یاری کنیم.

تعدادی از افراد تلاش دارند تا با شرکت در کلاس های آرایشگری مردانه خود را برای بازار کار آماده کنند و اگر بخواهیم به این امر به طور منطقی و دقیق نگاه کنیم متوجه خواهید شد که با این اوضاع خراب مالی حق هم دارند.

اگر بخواهیم به طور کلی به این مساله نگاه کنیم باید بگوییم یک دوره آرایشگری مردانه حرفه ای باید حداقل دارای مطالب و آموزش های زیر باشد:

* آموزش نحوه برخورد و تعامل با مشتری

* آموزش اصول ابتدایی و پایه مثل استفاده از ابزار و نحوه شستشوی سر مشتریان

* نحوه کار با ابزار های گوناگون و مختلف در اصلاح موی سر

* نحوه خط زنی و آنکارد ریش

* طرز استفاده از سشوار و حالت دادن به موها

* شناخت انواع پوست و مو و یادگیری طرز روش مراقبت از آن ها

* آموزش تشخیص فرم صورت و زیبایی شناسی در اصلاح

* مسائل و امور مربوط به بهداشت

چگونه بهترین آموزشگاه آرایشگاه مردانه را تشخیص دهیم؟

مواردی که  ذکر شده یک دوره آموزش اصلاح موی سر را به دوره ای خوب و مناسب تبدیل کرده و نباید فراموش کنیم که تفاوت زیادی  در بین خوب و بهترین وجود دارد. حالا امکان دارد تا این سوال در ذهن شما به وجود آید که “چگونه می توان در میان این تعداد زیاد از آموزشگاه ها بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه را پیدا کنیم؟”

باید در این مورد به شما بگوییم که بهترین آموزشگاه  برای یادگیری آرایشگری مردانه آموزشگاهی است که علاوه بر همه این موارد شما را به طور دقیق با طرز عملی  و حضور فعال در بازار کار آماده کند و نکات لازم برای شروع یک کسب و کار را اختیارتان قرار دهد.

آموزشگاه آرایشگری مردانه پارسا مو  دقیقاً همان مکانی است که همه به دنبال آن هستید. کافی است تا آخر این مطلب با ما همراه باشید تا از علت ودلایل این کار آگاه شوید.

هزینه آموزش آرایشگری مردانه

یکی از مهمترین و اصلی ترین فاکتورها در زمان انتخاب بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه پیدا کردن آموزشگاهی است که علاوه بر ارائه خدمات مناسب و با کیفیت دارای  قیمت عادلانه و به صرفه هم باشد.

در اصل شاید شما به خیلی از آموزشگاه های که دارای کیفیت بالایی در سطح آموزش اصلاح موی سر و دوره های آموزشی هستند برخورد کنید ولی به علت بالا بودن هزینه آموزش آرایشگری در این کلاس ها از حضور در آنجا خود داری کنید.

موسسه آموزش اصلاح سر و موی مردان در آموزشگاه فنی و حرفه ای پارسا مو  با وجود داشتن سطح بالای آموزشی، هزینه های کلاس آرایشگری را تا حد امکان کاهش داده تا بیشتر علاقه مندان به این هنر و فن بتوانند در کلاس ها شرکت کنند.

آموزش آرایشگری مردانه از مبتدی

از عوامل دیگر که جزء نقاط قوت و قابل ذکر موجود در کلاس های آرایشگری مردانه پارسا مو می باشد می توان به یاد دادن  تمام اصول این حرفه به صورت پایه ای و از صفر اشاره کرد. در حقیقت شما با شرکت در کلاس های آموزشی این دپارتمان حتی اگر هیچ چیزی بلد نباشید نیز در انتهای دوره به یک آرایشگر قابل تبدیل خواهید شد.

شاید بگویید این امر به خودی خود ارتباطی با تبدیل شدن یک مجموعه به بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه ندارد، ولی هنگامی که متوجه شوید صبر و حوصله مدرسان این مجموعه در برخورد با دانشجویان تا چه اندازه بالا است متوجه می شوید، منظور ما از بیان این مطلب چیست.

کافی است شما با تعدادی از  هنرجویان دوره های قبل یا درحال برگزاری دورهای آن ها گفتگو کنید تا به نتیجه و صحت حرفهای ما برسید.

اعطای مدرک آموزش آرایشگری مردانه فنی حرفه ای

یکی دیگر از فاکتورها که می تواند در انتخاب بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه تاثیر زیادی بگذارد ، گرفتن مدرکی معتبر به هنرجویان است و چه مدرکی بهتر از مدرک سازمان فنی و حرفه ای کشور که در همه سطح های بین المللی نیز دارای اعتبار و ارزش است.

پس هر گاه در کلاس های آموزش آرایشگری مردانه  مجموعه پارسا مو  شرکت کنید، مدرکی بسیار معتبر از سوی سازمان فنی و حرفه ای کشور به شما ارائه خواهد شد.

کلاس های آرایشگری مردانه

داشتن محیطی مناسب در کلاس های آرایشگری مردانه می تواند نقش بسیار زیادی در یادگیری هنر توسط هنرجویان داشته باشد. در واقع از فاکتورهای دیگر که می تواند یک دوره آرایشگری فنی حرفه ای را از رتبه خوب ها جدا کرده و به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه معرفی کند، داشتن فضای مناسب کلاس و مجهز بودن به تجهیزات آموزشی است که خوشبختانه همه این موارد را در آموزشگاه فنی و حرفه ای پارسا مو می توان  به درستی رعایت و مشاهده کرد.

 ویژگی آرایشگر موفق مردانه

با شرکت کردن در کلاس آموزش آرایشگری مردانه می توانید مدرک ورود به این کار و حرفه را دریافت کنید.

این جواز نشان می دهد که دوره های لازم را در یک آموزشگاه آرایش مردانه با موفقیت گذرانده اید ولی این برگه کاغذی هیچ گاه نمی توان ضامن موفقیت شما در حرفه آرایشگری باشد.

برای اینکه یک آرایشگر مردانه موفق و حرفه ای شوید باید شخصیت خاصی داشته باشید و به حرفه پیرایش و آرایش علاقه نشان دهید. اگر تنها هدف شما کسب درآمد باشد، توصیه می کنیم روی این حرفه اصلا حساب نکنید. آرایشگاه های مردانه حرفه ای پول زیادی در می آورند زیرا عاشق کارشان هستند. در این مطلب رازهای ناگفته ای که در شغل یک آرایشگر موفق است را با هم بررسی می کنیم:

1- یک آرایشگر خوب در اکثر موارد درخواست مشتری را اجرا نمی کنند!

یک آرایشگر مردانه موفق فردی است که اطلاعات زیادی در مورد فرم دهی مو و کوتاه کردن دارد و با کسب تخصص آموزشی در کلاس های آرایشگری اصول چهره شناسی، سبک شناسی موها، فرم صورت و دیگر موارد دارای تبحر باشد. یک آرایشگر حرفه ای با یک نگاه به چهره شخص و به طور خودکار می تواند در مورد نوع کوتاهی مو طبق  فرم صورت شخص پیشنهادات جالبی داشته باشد. در خیلی از موارد مشتری ها تنها از روی ترند موی  یا ژورنال های مد سال، تصمیم به کوتاهی مو به سبک خاصی می گیرند. یک حرفه ای هرگز نباید هر درخواستی را اجرا کند. داشتن دانش در حرفه  و قضاوت حرفه ای در مورد مدل مو و خواسته مشتری دو امر کاملا جداگانه هستند. آرایشگر حرفه ای با ارائه پیشنهادات خوب به مشتری او را تحت تاثیر نظر خود  قرار می دهد.

2-آرایشگر مردانه موفق تسلط کافی در هر رشته ای دارد و آن را انجام می دهد.

یک آرایشگر حرفه ای با لذت بردن از کار خود آن را با افتخار انجام می دهد. این فرد دارای اخلاق مشتری مدار بوده و با احترام به مشتری همه نوع خدمات آرایشی و پیرایشی را برایش انجام می دهد. در اکثر موارد افراد برای انجام نظافت و انجام امور بهداشتی به آرایشگاه مراجعه می کنند. از کوتاهی مو گرفته تا حذف موهای زائد همگی در حیطه کاری آرایشگر است.

3- آرایشگر مردانه موفق یک شنونده خوش ذوق هم است

آرایشگرها از گوش دادن به حرف های مشتریان خود  لذت می برند. حرفه ای های این رشته ابداع و ابتکارات زیادی در به وجود آوردن  زیبایی دارند و از اینکه در خدمت یک مشتری هستند احساس خوبی و رضایتی دارند.

این افراد هیچ گاه برای پشت میزنشینی خلق نشده اند. آنها عاشق کار کردن و تلاش هر روزه اند و یک استعداد ذاتی برای ارتباط پیدا کردن با مشتری دارند. در اصل مشتری ها ترجیح می دهند از دل زندگی خود با آرایشگرشان صحبت کنند و او هم در کمال ادب و احترام به صحبت های آنها گوش می دهد.

4- آرایشگر مردانه موفق از روی کار دیگر همکارانش خلاقیت کپی نمی زند

آرایشگر حرفه ای مردانه دارای روحیه بسیار سخت کوش بوده و سبک و استایل مخصوص خود را دارد. در آموزشگاه مردانه تکنیک و اصول آرایشگری، کوتاهی مو، کوتاهی و فرم دادن به ریش، گریم و …. آموزش داده می شود اما اینها تنها مبنای اولیه کار هستند.

آرایشگرهای حرفه ای که دارای خلاقیت زیادی هستند و از ذوق و قریحه ذاتی خود برای خلق آثاری جدید و نو استفاده می کنند. دنیای مد و فشن مدیون افراد خلاق و خوش ذوق در زمینه آرایشگری و فرم دهی موی سر و صورت است.

آرایشگران حرفه ای هنگامی آزادانه از خلاقیت خود استفاده می کنند، به راحتی می توانند استایل مردانه را تحت تاثیر قرار می دهند.

5- آرایشگر مردانه موفق دارای روحیه متعهد و منظم است

تجهیزات کوتاه کردن مو، پاک کننده های پوست،  لوسیون ها، شامپوها و یا هر وسیله ای که در یک آرایشگاه مورد استفاده قرار می گیرد باید از بهترین نوع آن باشد. بدون شک در یک آرایشگاه ارزان قیمت نمی توانید محصولات خوب و با کیفیت را پیدا کنید. یک آرایشگر حرفه ای به مشتری وفادار است و همیشه سعی می کند بهترین پیشنهادها را ارائه می دهد. او در این بحث و زمینه دانش و مهارت زیادی از خود دارد و به خوبی با آخرین محصولات آرایشی موجود در دنیا امروز آشنایی پیدا کرده است. هنگامی که با  جدید ترین مدل های روز کوتاهی مو و همچنین استفاده از لوازم مصرفی با کیفیت کمک می گیرد  نظافت آرایشگاه نیز برایش اهمیت دارد. آرایشگر حرفه ای برای مشتری احترام قائل شده و هیچ گاه منتظر بازرس بهداشت نیست.

چطور یک آموزشگاه آرایشگاه مردانه خوب پیدا کنیم؟

  1. همیشه سعی کنید از تجربه دیگران در هر کاری استفاده کنید. ببینید ازنزدیکان و دوستان شما چه کسی مدل موی دل‌خواهتان را دارد و آیا این مدل روی سر او بی‌ نقص و تمیز پیاده شده است؟ اگر این دو خصوصیت را در مورد موهای کسی قبول کردید از او بپرسید موهایش را در کجا کوتاه کرده و برای یک ‌بار هم شده به آنجا بروید و کوتاه کردن و مدل دادن موهای‌ تان را به آن آرایشگر بسپارید.
  2. با پیشرفت امروزی و دنیای مجازی می توانید از اینترنت کمک بگیرید. خیلی از آرایشگاه‌ های مردانه در شبکه اینترنت دارای سایت و وبلاگ هستند که شما می‌ توانید با مراجعه به این سایت ها خدمات و کارهای نمونه آنها را ببینید. همچنین در برخی از آن ها اتاق های گفتگو (فروم‌های ) مختلفی برای صحبت کردن درباره استایل مختلف وجود دارند که سرزدن به آنها هم خالی از لطف نیست.
  3. دیدن سالن ها از نزدیک می تواند به شما کمک کند. سری به سالن‌های آموزشی که به صورت مجازی یا واقعی پیدا کرده‌اید بزنید و ببینید اصلا کیفیت کار مربیان آرایشگر، بهداشت درون سالن، زیبایی و چیدمان سالن و از همه مهمتر طرز برخورد پرسنل آن چگونه است. بعضی سالن ‌ها تنها به علت شناخته شده بودن در محل مشهور و سرزبان هستند و شاید اگر خود شما به آنها مراجعه کنید از کیفیت کار، بهداشت پرسنل و نحوه برخورد شان خوشتان نیاید.

4.سالن و محیط را بپسندید. یک سالن خوب محیطی است که پرسنل آن با شما دارای یک رفتار محترمانه‌ا اند و باید از اینکه شما آنها را انتخاب کرده‌اید خوشحال باشند. از سوی دیگر مدیر یک سالن زیبایی و آموزشی باید بتواند محیط را کاملا تمیز و با طراوت نگهداری کند. هنگامی وارد سالن می ‌شوید واقعا وضعیت پاکیزگی میزکار، سرشورها، دیوارها، سرویس‌های بهداشتی  و کف نظر شما را به خود جلب کند. اگر دیدید مدیر سالن به این موارد اهمیت نمی‌ دهد و از هنرجویان خود هم نمی خواهد که منظم و مرتب باشند دیگر آنجا نروید زیرا در سطح شهر آموزشگاههایی هم وجود دارند که به حداقل‌ های حقوق مشتری اهمیت زیادی می ‌دهند.

  1. کار مربی آموزشگاه آرایشگری مردانه را بپسندید. بعد از انتخاب آموزشگاه حال نوبت انتخاب مربی آموزشگاه آرایشگری مردانه است که باید به کار آن توجه کنید. ضمن نگاه کردن به مهارت دست او باید ببینید می ‌تواند سریع و بدون هیچ سردرگمی کاری که از او خواسته شده را به نتیجه برساند، دور و برش را تمییز و مرتب نگاه دارد، آیا در حین آموزش روپوش و سرو و وضع مرتبی دارد و محترمانه صحبت می کند؟ اگر این موارد در مورد مربی صدق می‌ کرد و کیفیت کار او هم قابل قبول بود جلو رفته و با او صحبت کنید.
  2. آلبوم کلاس های قبلی او را ببینید. این روزها در بیشتر آرایشگاه‌ ها آلبوم کارهای قبلی هر کدام از آرایشگرها وجود دارد که می‌ توانید حتی آلبوم دامادهایی که این سالن آراسته را از آنها طلب کنید. البته این آلبوم‌ها و پرسیدن سوابق کار آرایشگر نمی ‌تواند زیاد نتیجه قابل اطمینانی به شما بدهد زیرا عکس‌ های درون آلبوم می‌ تواند از هر جای دیگری تهیه شده باشد یا حتی مدل‌های داخل عکس ممکن است توسط فرد دیگری درست شده و آراسته شده باشند. در مورد اطلاعات سابقه هم معمولا خیلی نمی توان به گفته های مربی آرایشگر اعتماد کنید پس بهترین مدرک و استناد مشاهده نتایج فعلیست که در آرایشگاه می ‌بینید.
  3. هنر و خلاقیت آرایشگر را قبول کنید. آرایش و پیرایش قبل از معنی داشتن حرفه یک هنر محسوب می شود. یک مربی کار بلد آرایشگری علاوه بر این ‌که تکنیک‌ها و روش‌های آراستن متنوعی دارد می تواند با سلیقه و ابتکار خوبی هر تکنیکی را به صورت منحصر به فردی پیاده سازی کند و آن را به شاگردان خود هم آموزش دهد مثلا اگر شما می ‌گویید این مدل را دوست دارم آرایشگر باید به حدی به کار خود مسلط باشد که بتواند این مدل را برای شما بررسی کند و بگوید به چه علت موافق یا مخالف است که این مدل را در روی سر شما پیاده شود.
  4. مدارک و سوابق آموزشگاه را چک کنید. خیلی از سالن‌ ها در تبلیغات خود از مدارک و متدها به روز بین ‌المللی صحبت می‌ کنند ولی در اصل فقط مدرک دوره عمومی فنی حرفه‌ ای را دارند. اگر سالن یا آموزشگاه آرایشگری در مورد مدارک و متدهای خود ادعایی دارد حتما در روی دیوار دفتر مدیر سالن دنبال سندی که  این ادعاها را ثابت کند باشید. در غیر این صورت باید شما  پول تبلیغات دروغین را به این سالن بدهید و شبیه خدمات آن‌ ها را  در سالن‌ های معمولی ‌تر هم داشته باشید.

9.نظر بقیه کارآکوزان و مشتری ‌ها را بپرسید. حتما در آموزشگاه افرادی حضور دارند که از قبل به این سالن مراجعه کرده اند سعی کنید کنار آنها بنشینید و در مورد آموزشگاه مورد نظرتان از آنها سوالات خود را بپرسید. این افراد می ‌توانند محاسن و معایب مرکز را در اختیار شما قرار دهند و به نکاتی اشاره کنند که شاید حتی فکر خود شما به آن نرسیده باشد.

  1. امکان انجام آموزش و خدمات دل‌ خواهتان را پرس و جو کنید. اصلاح صورت، کوتاهی مو، پاکسازی پوست، برداشتن ابروهای پرپشت، رنگ مو، بخور، گریم صورت، فر کردن مو، اصلاح موهای کم‌ پشت، خدمات ناخن، ماساژ صورت، سر و بدن، صاف کردن مو، کمک به پوشیدن و ست کردن کت و شلوار ، تست استایل و گریم، همگی می ‌تواند در یک آرایشگاه امروزی به شما ارائه شود.

نکات ورود به بازار آرایشگری

یک آرایشگر حرفه ای اگر به صورت درصدی کار کند می توند ماهیانه تقریبا ۴ تا ۶ میلیون تومان درآمد داشته باشد اما اگر خودش یک آرایشگاه نیمه لوکس داشته باشد، می توانید روی سود 8 تا ۱۲ میلیون تومانی آن در هر ماه حساب کند.  برای شروع یک آرایشگاه در ابتدا باید یک مکان مناسب که حداقل به اندازه ۱۲ متر مربع باشد. هزینه های دیگر در آرایشگاه می تواند شامل سیستم گرمایش و سرمایش ، دکوراسیون  و تجهیزات پیرایش و…. می شود. پس شما برای راه اندازی یک آرایشگاه تقریبا متوسط اما زیبا و با کیفیت به حداقل سرمایه اولیه احتیاج دارید. حتی شما می توانید مثل زمان های قدیم، در کنار یک آرایشگر حرفه ای به عنوان  وردست بایستید و بعد از چند ماه، کم کم راه بیفتید اما اگر می خواهید خودتان هم مغازه بزنید باید آموزش لازم را ببینید و مدرک بگیرید تا مجوز تاسیس آرایشگری را به شما بدهند.

 

برای آشنایی بیشتر با آموزشگاه آرایشگری مردانه پارسا مو اینجـــــا کلیک کنید

7 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *