مدل موی مردانه انگلیسی
مدل موی مردانه انگلیسی

 

آموزش مدل موی مردانه انگلیسی

از آنجایی که ظاهر هر شخص برای خود آن فرد از اهمیت بالایی برخوردار است ، مانند لباس ها و کفش هایی که در استایل خود استفاده می کند ، زیرا همان طور که مدل لباس ها طی گذشت زمان تغییر می کند این موضوع در مورد مدل مو هم صدق می کند و چنان چه در ظاهر مردان در اولین نگاه بیشترین جلب توجه را موی آنها دارد ، در نتیجه بهتر است قبل از انتخاب کردن مدل مو به چند مورد مانند نوع صورت استخوانی یا پر بودن صورت ، کوتاه یا بلند بودن قد فرد توجه داشت تا در نتیجه ی کار بهترین مدل مو را انتخاب کنیم . که مدل موی مردانه انگلیسی یکی از انواع مدل موهای پرطرفدار بین پسران جوان است ، که در ادامه این مقاله به انواع مدل های آن می پردازیم .

رابطه سن با مدل مو هر شخص

در موضوع مدل مو می توان گفت سن آنچنان تاثیری در نوع و انتخاب مدل موی شما نخواهد داشت زیرا بسیاری از افراد هستند که با وجود سن بالا به طور مثال میانگین پنجاه سال که موقعیت اجتماعی خوبی هم دارند مانند مدیرت و یا کارمند بلند مرتبه اما با مدل موی جدید که یه استایلشان می آید و هیچ وجهه ی بدی هم در جامعه ندارد و به موقعیت آنها خدشه ای وارد نمی کند پس چه اشکال دارد که با مد روز پیش رفت فقط تا حدی که متعارف باشد و به جذابیت افراد اضافه کند ، که میتوان به مدل موی مردانه انگلیسی اشاره کرد.

 

رابطه سن با مدل مو هر شخص
رابطه سن با مدل مو هر شخص

موادی که برای مدل موی مردانه انگلیسی مورد استفاده قرار می گیرد :

در رابطه با این موضوع در قدم اول شما باید جنس موی خود را بشناسید تا بتوانید در انتخاب موادی که برای حالت دادن موهایتان به کار می برید دچار اشتباه نشوید ، به طور مثال افرادی که موهای خشکی دارند برای حالت دادن مو‌ باید از مواد مایع که به اسم پماد شناخته شده اند استفاده کنند زیرا این ماده به موهای شما رطوبت و شادابی می دهد ، پس بهترین انتخاب برای شما این نوع ماده است و زیبایی موی شما را دوچندان می کند . و افرادی که موهای معولی دارند باید از مواد کدر و مات استفاده کنند ، زیرا اگر روی موهای نرمال برق بیندازید موهایتان چرب و روغنی دیده می شود پس باید همه چیز متعادل و متناسب با موی سر شما استفاده شود ، و نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که نباید هنگامی که موهایتان خیس است از مواد ذکر شده در بالا استفاده کنید ، و نکته قابل توجه دیگر شامپویی است که شما استفاده می کنید که آن هم باید با توجه به جنس موی شما باشد مثلا اگر موهای شما نازک و لخت و چرب است نباید از شامپوی نرم کننده استفاده کنید زیرا باعث کم پشت دیده شدن موهای شما می شود در عوض شما باید از شامپوی مخصوص موهای چرب استفاده کنید . پس توجه به همه ی نکات در کنار هم باعث زیباتر شدن استایل موهای شنا می شود.

دلیل استفاده از سشوار
دلیل استفاده از سشوار

 

استفاده از سشوار برای خشک کردن و‌حالت دادن موها

امروز بسیاری از آقایان برای حالت دادن مو های خود از سشوار استفاده می کند بهتر است بدانید استفاده مداوم از باد گرم سشوار به مرور زمان باعث تحریک شدن و سوختن کف سر و نازک شدن تارهای مو ‌ ‌‌و ایجاد موخوره در سر شما می شود ، پس اگر ناچار به استفاده از سشوار هستید و با دوست دارید که موهایتان خوش حالت تر باشد بهتر است از باد ملایم آن و با فاصله مناسب یعنی کمی دورتر از کف سر از آن استفاده کنید .

 

باتوجه به فعالیت های پر رنگ اکثر آقایان در جامعه و بیرون از خانه بودن طولانی مدت آنها و در نتیجه بیشتر در معرض نور خورشید بودن موهایشان می تواند به مرور زمان دچار تغییر رنگ و خشک شدن شود در نتیجه بهتر است از کلاه های لبه دار و راحت و سبک در مواقعی استفاده کنند ، نکته ی دیگر در رابطه با در معرض خطر بودن موها می توان به آب استخرها اشاره کرد زیرا موادی مانند کلر که در آب استخر ها وجود دارد به مرور زمان باعث خشکی و تغییر رنگ موها می شود پس بهتر است بلافاصله پس از شنا موهایتان را با آب شامپوهای ملایم بشویید .

و در آخر در رابطه با رنگ کردن موهای آقایان که به خاطر پوشاندن سفیدی موهایشان مجبور به استفاده از رنگ می شوند باید توجه داشته باشند که از رنگ های استاندارد و معتبر استفاده کنند تا سایه ی موهایشان خشک شکننده نشود . زیرا لازم است بدانید که استفاده از رنگ های قلابی و نامعتبر باعث تحریک شدن پوست پشت گوش و زیر چانه می شود .

بهترین مدل مو طرح کوتاه انگلیسی
بهترین مدل مو طرح کوتاه انگلیسی

 

مدل موی مردانه انگلیسی طرح کوتاه کردن مو

برای اینکه این مدل به طرح اصلی و زیبای خود نزدیک باشد لازم است موی مرد از طول متوسط باشد این در حالی است که موی چتری فرد باید از کمی بلندتر از حد متوسط باشد ،زیرا با این شرایط هر استادی می تواند نتیجه ی کار زیبایی را خلق کند . فناوری مدل موی مردانه انگلیسی شبیه مدل موهای معروف کانادایی است .

بهترین روش حالت داده مو در خانه
بهترین روش حالت داده مو در خانه

حالت دادن موها درخانه و با صرف حداقل زمان

در قدم اول برای اینکه حالت مورد نظرتان را به موهایتان بدهید بهتر از موهایتان را بشویید زیرا موهای تمیز به مراتب راحتر از موهای کثیف حالت می گیرد ، پیاز شستشوی مو لوازم حالت دهنده مو که اعم از اتو مو ، سشوار و سرم مو هستند را فراهم کنید ، در رابطه با سشوار کشیدن مو که در اوایل مقاله توضیحاتی داده شد.
در اینجا پس از حالت دادن موهای خود با استفاده سشوار و برس مناسب حال باید برویم به سراغ مواد حالت دهنده ی مو که در وسایل آرایشی بهداشتی همه ی مردان در انواع مختلف وجود دارد ، در این مورد حالت دهنده مورد نظر را بین انگشتان دو دست اول پخش می کنیم و سپس با حرکات انگشتانمان تمام مواد را به موها اغشته می کنیم البته باید بدانید که این کار در رابطه با موهای مجعد و فر کمی سخت تر است ، حالا برای اینکه حالت مورد نظرمان دوام بیشتر داشته باشد با از یک فیکساتو که می تواند تافت باشد استفاده کرد تا مدت طولانی تری مول موی ما به همان شکل باقی بماند که در این مورد برند استفاده شده چندان مهم نیست.

در پایان

مجموعه پارسا مو امیدوار است که مطالب ذکر شده مورد توجه ‌و عنایت شما مخاطبان گرامی قرارگرفته باشد . شما عزیزان می توانید با شرکت در دوره های جذاب پارسامو که آموزش های خود را با بهترین متخصصان و آخرین متدهای روز دنیا پیش می برد در مسیر علاقه مندی های خود قرار گرفته و با اموزش دیدن در این مجموعه علاوه بر اخذ مدرک معتبر از یادگیری این هنر نیز لذت ببرید.همچنین اگر در زمینه ی مدل موی مردانه انگلیسی سوالاتی داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه یا از طریق تماس با ما با تیم پشتیبانی وب سایت پارسا مو ارتباط برقرار کنید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان پاسخ گوی شما عزیزان باشیم.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *