امروزه که انتخاب مدل موی جدید و متفاوت و در عین حال شیک برای مردان و پسران جوان بسیار جایگاه مهمی دارد ، انتخاب مدل موی ایتالیایی می تواند بهترین گزینه برای این دسته باشد زیرا یکی از مدل های بسیار پرطرفدار در بین آقایان است . و شما می توانید بسته به علاقه خود هم با مدل مو کوتاه و هم بلند از این مدل موی مردانه ایتالیایی استفاده کنید .

بهتر است قبل انتخاب مدل مو حتما به نوع و شکل صورت و استایل خودتان توجه داشته باشید تا تناسبی زیبا بین استایل و چهره و مدل مویتان دیده شود .در ادامه مقاله به چند مدل موی مردانه ایتالیایی و تناسب آن به انواع حالت چهره می پردازیم ؛ همچنین میتواند با مراجعه به صفجه ی جدید ترین مدل موی مردانه انگلیسی از جذاب ترین مدل موهای انگلیسی نیز دیدن کنید.

 

آموزش مدل موی مردانه ایتالیایی

 

 

پر طرفدار ترین مدل موی مردانه
پر طرفدار ترین مدل موی مردانه

این مدل مو که بسیار پرطرفدار بوده و همچنین بهترین مدل موی مردانه ایتالیایی به حساب  می آید برای افرادی با موهای پر پشت و حالت چهره استخوانی و صورت بیضی شکل انتخاب مناسبی است .

 

جذاب ترین مدل موی مردانه ایتالیایی
جذاب ترین مدل موی مردانه ایتالیایی

این مدل مو برای افرادی که استایلی به ظاهر نا مرتب و هنری را انتخاب کرده اند مناسب است و روی موهای تیره بسیار جذاب تر خودنمایی می کند و بیشتر شبیه به استایل کارگردانان و نخبه های علمی است.

 

بهترین مدل مو برای قرار گرفتن در عموم جامعه
بهترین مدل مو برای قرار گرفتن در عموم جامعه

 

باید بدانید که مدل مو شما در ارتباطات و فعالیت اجتماعی و حیطه ی کاریتان بسیار تاثیر گذار است ، حال اگر شما در زمینه ای فعالیت دارید که باید مخاطب خود را تحت تاثیر حرف هایتان قرار دهید به طور مثال اگر وکیل یا مدیر پروژه ای هستید بهترین انتخاب برای شما این مدل است که بسیار موجه و در بین عموم جامعه قابل قبول است زیرا در این حیطه شما نباید استایلی بسیار متفاوت با عموم جامعه را داشته باشید

 

 

بهترین مدل اسپرت ایتالیایی
بهترین مدل اسپرت ایتالیایی

این مدل نیز یکی از مدل های اسپرت ایتالیایی است که برای افرادی با حجم موی کم بسیار جذاب می باشد زیرا به علت آرایش تیز و نسبتا شلوغ جلوی سر می تواند جلوه چشمگیری داشته باشد و برای افرادی مانند فوتبالیست ها و ورزشکاران انتخاب مناسبی است .

 

یکی از جذاب ترین مدل اسپرت ایتالیایی
یکی از جذاب ترین مدل اسپرت ایتالیایی

این مدل نیز یکی از مدل موی مردانه ایتالیایی است که برای افرادی با حجم موی کم بسیار جذاب می باشد زیرا به علت آرایش تیز و نسبتا شلوغ جلوی سر می تواند جلوه چشمگیری داشته باشد و برای افرادی مانند فوتبالیست ها و ورزشکاران انتخاب مناسبی است .

 

ساده ترن مدل مو ی ایتالیایی
ساده ترن مدل مو ی ایتالیایی

 

حال اگر شما از آن دسته از آقایانی هستید که می خواهید مدل مو ساده و شیکی داشته باشید و زیاد جلب توجه نکنید این مدل بسیار مناسب روحیات و انتخاب شماست زیرا سن و سال در رابطه با این مدل مو اصلا مهم نیست

 

قبل تر در این مقاله درباره مدل موی مجعد با نمایش نمونه عکس صحبت کردیم ، اما حالا می خواهیم در رابطه با موهای بلند فر و کوتاه فر و نوع حالت دادن مو به آن توضیحاتی در اختیارتان بگذاریم ؛

 

 

چگونه موهای فر کوتاه را استایل زیبا ببخشیم

این مدل امروزه انتخاب بسیاری از آقایان جوان است زیرا در این مدل در رابطه با انتخاب استایل و لباس دستتان باز است . و به ظاهر شما در عین سادگی جذابیت خاص و شیک می دهد .

موهای فر باریک

افرادی که این نوع جنس مو را دارند ، موهای فرفری کوتاه و باریک که چتری هم هستند می توانند به راحتی با استفاده از واکس مدیوم دستی حالت دلخواه خود را به مویشان دهند ، در این حالت موها بیشتر روی پیشانی قرار می گیرد و حاشیه های صورت در این نوع مدل مو معمولا کمتر از بالای سر می باشد .

موهای آشفته یا بی نظم فر

در این نوع مدل معمولا موها ، حالتی فنری و بی نظم و در عین خال یکدست دارند و این مدل افراد را عمدتا ریلکس و آرام نشان می دهد و زیبایی آن زمانی دوچندان می شود که تا جایی که امکان دارد با دقت انجام شود و این کار را می توان با استفاده از یک اسپری مو ساده به خوبی انجام داد .

مدل مو کوفی Quiff

 

این مدل مو در دسته ی مدل های مدرن و کلاسیک امروزی قرار می گیرد ، این مدل مو می تواند به وسیله ی یک شانه به صورت مرتب شده و از هم جدا شده و مجزا از هم در کنار هم قرار گیرد و یا حتی می توانید آنها را به طور یکدست شانه کنید خوبی این مدل این است که انعطاف پذیری مناسب برای استایل شما را فراهم می سازد ، و حق انتخاب در آن بسیار است و همچنین شما می توانید برای جذاب تر شدن این مدل مو‌ اطراف آن را بتراشید .

 

استایل موهای فر بلند

در این مدل به علت بلند بودن موها شما می توانید بسیاری از مدل های دلخواه خود را روی موهایتان پیاده سازی کنید ، اما لازم به ذکر است که بدانید همانطور که دست شما در انتخاب باز است همانطور هم این مدل مو رسیدگی بسیاری زیاد تری از مدل موی کوتاه می خواهد . در ادامه به تکمیل این توضیحات می پردازیم ؛

 

مدل گوجه ای یکی از بهترین مدل های ایتالیایی
مدل گوجه ای یکی از بهترین مدل های ایتالیایی

مدل مو گوجه ای نیر دیکی دیگر از بهترین مدل موی مردانه ایتالیایی میباشد که این مدل در عین سادگی یک حس مدرنیته به استایل موهای شما می بخشد ، و با جمع کردن موهایتان از اطراف صورت و بستن آن در بالای سر نظم خاصی هم به سبک موهایتان می دهد . مانند تصویر

 

مو های آزاد یکی دیگر از بهترین مدل های ایتالیایی
مو های آزاد یکی دیگر از بهترین مدل های ایتالیایی

موهای آزاد بدون نظم این مدل مو عمدتا انتخاب اشخاصی است که می خواهند ساده و شیک و بدون حاشیه به نظر برسند ، و ظاهری تمیز و آزادانه را ترجیح می دهند ، در این مدل مو نظم خاص و پیچیده ای مد نظر نیست اما باید تفاوت آن را با شلختگی و نامرتب بودن بدانیم زیرا این دو موضوع مانند لبه تیز یک شمشیر است شاید در نگاه اول تفاوت نداشته باشد اما با دقت به ان متوجه تفاوت ان خواهید شد .

 

در نتیجه

مجموعه پارسا مو سعی دارد با در اختیار گذاشتن اطلاعاتی در رابطه با این موضوع شما را در مسیر علاقه مندی هایتان کمک کند و در این راستا شما مخاطبان گرامی می توانید با شرکت در دوره های مختلف این مجموعه و با دریافت مدرک معتبر در این حیطه کسب درآمد کرده و موفق شوید..همچنین اگر در زمینه ی مدل موی مردانه ایتالیایی سوالاتی داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه یا از طریق تماس با ما با تیم پشتیبانی وب سایت پارسا مو ارتباط برقرار کنید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان پاسخ گوی شما عزیزان باشیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *