کوتاه کردن موهای مردانه در صورت توجه و وقت گذاشتن نسبتاً ساده است. می­توانید از قیچی اصلاح، ماشین یا ترکیبی از این دو استفاده کنید. از شخص بپرسید که چقدر موهایش را کوتاه می­خواهد؛ چقدر می­خواهد موهایش به طور مساوی کوتاه شود و چگونه تصمیم دارد بعد از آن موهای خود را حالت دهد. اطمینان داشته باشید و به شهود خود اعتماد کنید. تمرین بهترین راه برای تقویت مهارت­های خود است! در مورد کوتاه کردن موهای مجعد، گزینه ­های زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. اما نگران نباشید! اگر تمایلی به رفتن به سالن ندارید؛ چند نکته و ترفند وجود دارد. بنابراین در ادامه این مقاله قصد داریم به آموزش اصلاح موی فر مردانه بپردازیم.

اصلاح موی فر مردانه
اصلاح موی فر مردانه

کوتاه کردن قسمت بالای موی فر

مرحله اول:

برای کوتاه کردن قسمت بالای سر، از قیچی استفاده کنید. قیچی موبر به شما اجازه می­دهد قسمت بالای مو را کمی طولانی­تر از کناره­ها و پشت بگذارید. مگر این که فردی که موهای او را کوتاه می­کنید موهای وز داشته باشد و بالای و حتی بالای سر خود را کوتاه بخواهد. حتماً از قیچی برای کوتاه قسمت بالا استفاده کنید تا بیش از حد موهای فرد را کوتاه نکنید.

مرحله دوم:

برای مدل موهای متوسط یا بلند، موهای بالای سر را مقداری بلندتر بگذارید. برای کوتاه کردن طول متوسط، ممکن است موها را 3 اینچ (7.6 سانتی­متر) یا بیش­تر در بالای سر بگذارید. برای یک مدل موی بلند، می­توانید موها را حداقل 5 یا 6 اینچ (13 یا 15 سانتی­متر) طول دهید. بنابراین می­توانید کناره­های سر را کاملا بپوشانید.

اصلاح موی فر مردانه
اصلاح موی فر مردانه قسمت پشت سر و کناره ­ها

مرحله اول:

برای  نگه داشتن موهای کنار سر از نگه­دارنده مو استفاده کنید. اگر می­خواهید به یک ظاهر تمیز در کناره ­ها و پشت سر برسید؛ نگه­دارنده مو (Hair clipper) یک گزینه عالی است. هر زمان که از ماشین استفاده می­کنید؛ باید محافظ مناسب را انتخاب کنید. این یک روکش مخصوص است که به شما کمک می کند موهای فرد را کوتاه و یکنواخت نگه دارید. طول محافظ مناسب بستگی به این دارد که فرد چقدر می­خواهد پشت و کناره موهایش کوتاه باشد.

برچسب­های محافظ با اعداد مختلف برچسب گذاری می شوند. هر چه تعداد آن­ها کوچک­تر باشد؛ موها کوتاه­تر می­شوند. به عنوان مرجع، یک محافظ شماره 1 موها را 1 ⁄ 8 اینچ (0.32 سانتی­متر) می­گذارد؛ در حالی که محافظ شماره 8 موها را 1 اینچ (2.5 سانتی­متر) می­گذارد.

مرحله دوم:

اگر می­خواهید موها در اطراف بلندتر شوند از قیچی استفاده کنید. اجازه دهید موها در سراسر سر رشد کنند و با یک جفت قیچی مو اصلاحات جزئی انجام دهید.

 

اصلاح موی فر مردانه را هر چند وقت یک­بار باید انجام دهید.

موها را هر 3 تا 6 هفته کوتاه کنید. کوتاهی موهای فر، مانند رنگ کردن مو، اگر مرتب اصلاح و تنظیم نشوند؛ می­تواند موها را بسیار نامناسب جلوه دهد. کوتاه کردن موها، هفته­ای یک بار ماهانه یک بار یا بیش­تر، سرعت مناسبی برای پیگیری است.

اصلاح موی فر مردانه به صورت خشک یا مرطوب

مدل موهای خشک مزایای زیادی دارد. به طور کلی، موهای خشک دقیق­تر هستند و تشخیص هر دو سر شکسته را بسیار آسان می­کند. گاهی موهای مرطوب بلندتر از آن چه که هستند به نظر می­رسند که می­تواند منجر به شگفتی­های ناخواسته ای بعد از کوتاه شدن مو شود. کوتاه کردن به صورت خشک بسیار ساده­تر می­تواند تشخیص دهد که فرها به طور طبیعی در کجا قرار می­گیرند و در حالت واقعی چگونه به نظر می رسند.

بهترین مدل برای اصلاح موی فر مردانه

در آخر چند مدل مو برای اصلاح موی فر مردانه به شما معرفی می­کنیم که می­تواند در زیبایی شما تاثیرگذار باشد.

اصلاح موی فر مردانه
مدل موهای کوتاه مجعد در اصلاح موی فر مردانه

یکی از بهترین مدل موها برای مردان در رده­های سنی مختلف، کلاسیک است و برای آقایانی با موهای مجعد بسیار مناسب است. مدل موهای لخت با برس کشیدن موها به سمت بالا و دور از صورت انجام می­شود. اما برای مردان با موهای مجعد، شاید همه چیز به این سادگی نباشد.

نکته کلیدی برای تکمیل موهای فر این است که نحوه ریزش موهای خود را آزمایش کنید. قسمت­ها را طوری تنظیم کنید که فرهای شما افزایش یافته و بیش از حد گره خورده نشوند. سعی کنید از سشوار کشیدن فرهای طبیعی خود برای یک موخوره خودداری کنید.

 

مدل موهای کوتاه برای موهایی با فر زیاد

به طور طبیعی بسیاری از مردان فرهای کوچک­تر و بیش­تری دارند. شما می­توانید فرهای طبیعی خود را با یک نوار یا موس حالت دهنده، با نوک انگشتان خود تقویت کنید. هم­چنین، مطمئن شوید که از مقدار کم­تری از کرم مو شروع کرده و سپس در صورت احساس نیاز به استفاده بیش­تر، مقدارآن را افزایش دهید.

آفریقایی کوتاه در اصلاح موی فر مردانه

مدیریت موهای مجعد اغلب می­تواند نامنظم و چالش برانگیز باشد. بنابراین، اصلاحی که به کنترل فرهای شما کمک می­کند می تواند بسیار مفید باشد. به ویژه اگر در یک دفتر کار می­کنید یا هر روز صبح وقت کمی برای حالت دادن به موهای خود دارید. به این ترتیب، یک مدل موی محو شده گزینه­ای عالی برای آقایان مبتلا به Afros است. برای زیبا کردن ظاهر، کافی است یک طول کوتاه در قسمت بالا داشته باشید که بتدریج از طرفین کوتاه می­شود تا تراشی تمیز در بالای گوش شما ظاهر شود.

مدل موهای کوتاه برای موهایی با فر کم

ما در مورد موهای مردانه با مدل مجعد صحبت می­کنیم و فرهای کم پشت بدون شک توجه را به خود جلب می­کند. مات یا براق، از محصولی استفاده کنید که بافت طبیعی موهای شما را تکمیل کند و ماندگاری بالایی داشته باشد. هم­چنین، از طول موهای خود آگاه باشید و مطمئن شوید که حالت دهی به پشت با فرم صورت شما مطابقت دارد. مردانی که فرهای بلندتری دارند هنگام مدل دادن موهای خود از تنوع بیش­تری برخوردار می­شوند. زیرا می­توانند نحوه تقسیم موها و نحوه نشستن فرها را تغییر دهند.

مدل موهای کوتاه حاشیه دار

حاشیه فرفری متکی به حالت ضخیم مو است. هنگامی که به این مدل موها فرم می­دهید؛ می­خواهید ضخامت زیادی داشته باشد. پس از حالت دادن به موهای خود با یک کرم براق، کمی از اسپری مو بزنید تا مطمئن شوید همه چیز درست است.

مدل موهای کوتاه حاشیه دار

مو در زیبایی تاثیر زیادی دارد لذا بهتر است اگر مهارت این کار را ندارید به شخص متخصص مراجعه نمایید. مجموعه پارسا مو با داشتن کادری مجرب آماده آموزش امور مرتبط با مو مردانه یا خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

 

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *