دریافت-مدرک-بین-المللی-آرایشگری-مردانه-آموزشگاه-آرایشگری-پارسامو

دریافت-مدرک-بین-المللی-آرایشگری-مردانه-آموزشگاه-آرایشگری-پارسامو


توضیح درباره چگونگی مدرک بین المللی آرایشگاه مردانه

آرایشگری یا پیرایش مردانه برای امور آرایش و پیرایشی آقایان مانند اصلاح صورت، کوتاهی مو، مدل دادن به مو و ریش آن ها انجام می شود.

در دنیای امروز و با پیشرفت مد خیلی از مردان هم مانند خانم ها علاقمند به امور زیبایی بوده و به دنبال یاد گیری آرایشگری مردانه هستند تا از این راه بتوانند وارد حرفه آرایشگری به طور تخصصی شوند.

با وجود جذابیت شغل و حرفه آرایشگری و درآمد و بازار کار آن بسیاری دوست دارند وارد این عرصه شوند.

هر فردی که به آرایشگری علاقه دارد می تواند با آموزش و یادگیری اصول و تکنیک های آرایشگری در آموزشگاه آرایشگری مردانه و شرکت در آزمون های ارزشیابی فنی و حرفه ای بعد از اخذ نمره قبولی در آزمون فنی و حرفه ای وارد این شغل شود.

همین طور امکان دریافت مدرک بین المللی آرایشگاه مردانه هم برای بسیاری از افراد فراهم شده است.

مدرک-بین-المللی-آریشگاه-مردانه-آموزشگاه-آرایشگری-پارسامو
مدرک-بین-المللی-آریشگاه-مردانه-آموزشگاه-آرایشگری-پارسامو

خصوصیات شغل آرایشگری مردانه

– دارای بازار کار موفق و خوب

– شغلی پربازده و پر درآمد

– ورود به این بازار در مدت زمان نسبتا کم

– امکان کسب درآمد از همان ابتدا

– تعیین ساعت کار طبق سلیقه آرایشگر

– از شغل های نه چندان سخت

– برای افراد دارای مهارت شغل پرسود

– شاد و پر انرژی ترین شغل دنیا

نحوه اخذ مدرک بین المللی آرایشگاه مردانه

در واقع گرفتن مدرک معتبر از فاکتورهای اصلی و مهم در انتخاب یک آموزشگاه آرایشگری است. هر فردی با اخذ این مدرک قادر است جواز تاسیس آرایشگاه و سالن زیبایی مردانه را به دست آورد.

امتحانات فنی و حرفه ای در دو مرحله گرفته می شود:

1- آزمون تئوری: که به صورت تستی برگزار می شود.

2- ازمون عملی: بعد موفق شدن در آزمون تستی و کسب نمره قبولی از متقاضی گرفته می شود.

دریافت مدرک بین المللی آرایشگاه مردانه

مدرکی که از طرف سازمان فنی و حرفه ای کشور به شخص داده می شود، دارای کد بین المللی و قابل استعلام است. این مدرک قابل ترجمه بوده و در کشورهای عضو سازمان جهانی دارای اعتبار است. مدرک آرایشگری مردانه در دو سطح درجه یک و درجه دو ارائه می شود.

دیپلم مدرک بین المللی آرایشگاه مردانه

پس از پشت سر گذاشتن دوره آرایشگری لازم است تا  25 واحد درسی را با کسب نمره قبولی به اتمام برسانید تا بتوانید مدرک مهارت آرایشگری مردانه را اخذ کنید.

شغل آرایشگری با همه جذابیت و زیبایی که در کار دارد ولی اگر دوست دارید وارد این حرفه شوید باید فردی صبور و پر حوصله باشید.

علاقه شما از جایی در این حرفه نشات می گیرد که باید در طول روز با مشتریان زیادی سرو کله بزنید در بین آن ها بعضی ها راضی و عده ای هم ناراضی هستند، داشتن صبر و حوصله و به کار بردن یک روش صحیح مشتری مداری از نکات بسیار مهم موفقیت در این شغل است.

اگر شما دارای روابط اجتماعی خوبی باشید این شغل می تواند رضایت بیشتری برایتان داشته باشد. به هر صورت آرایشگر یک فرد اجتماعی است که خیلی زود با دیگران ارتباط برقرار می کنند.

انتخاب یک آموزشگاه حرفه ای و  معتبر می تواند تاثیر زیادی  در روند پیشرفت کار شخص داشته باشد.

آموزشگاه حرفه ای باعث می شود تا شما با جدیدین تکنیک و متدهای آرایشگری آشنا شده و به روزترین مدل ها را آموزش ببینید.

برای ارتقاء سطح کیفی آموزش و همین طور بالا رفتن سطح مهارت هنرجویان، آموزشگاه آرایشگری حرفه ای پاسا مو با داشتن سیستم های نوین آموزشی و  عملی می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

هر گاه تصمیم به اخذ مدرک آرایشگری مردانه به صورت تخصصی گرفتید نکات زیر را در مورد یک آموزشگاه حرفه ای در نظر داشته باشید”

–  اعتبار موسسه آموزشی آرایشگری مردانه

– محیط آموزشی استاندارد تعریف شده سازمان فنی و حرفه ای

– میزان کیفیت تدریس و سابقه اساتید آموزشگاه

–  متد هی آموزشی بکار رفته طبق استاندارد و مد روز

– میزان رضایت هنرآموزان در دوره های قبلی از آموزشگاه

– داشتن هزینه های مناسب و منطقی

– دارای اساتید مجرب و حرفه ای

– ارائه مدرک بین المللی آرایشگری مردانه معتبر به فرد متقاضی در پایان آموزش و آزمون

– داشتن سابقه کاری خوب و درخشان

– همگام سازی آموزش ها طبق استانداردهای جهانی

– میزان دانش و مهارت هنرجویان گذشته بعد از آموزش دیدن

–  آموزش گام به گام از دوره های مبتدی تا حرفه ای

–  مجهز بودن آموزشگاه از تجهیزات به روز

 

دوره های مدرک بین المللی آرایشگاه مردانه

– دوره هیرکات عمومی

– هیرکات تخصصی و ژورنال

– دوره فید

– دوره گریم داماد

– دوره گریم تخصصی سینمایی

 

آموزشگاه آرایشگری مردانه

حرفه آرایشگری از هنرها و مشاغلی است که در مرحله اول به علاقه و تلاش و پشتکار نیاز برای کسب مدرک نیاز دارد. آرایشگری را می توان از مشاغل پردرآمد دانست ب به شرطی که خدمات خوبی به متقضیان ارائه کنید و آنها را راضی نگاه دارید.

امروزه به علت اینکه تقریبا تمامی افراد از مد، زیبایی و آراسته بودن پیروی کرده و به دنبال آن در پی مراجعه به آرایشگاه های به روز و پیشرفته هستند درآمد آرایشگرها در حال پیشرفت است و همین امر باعث می شود تا ثبت نام در آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران و حتی در شهرها افزایش یابد.

برای شروع شغل آرایشگری در ابتدا لازم است مدرک آن را داشته باشیم. نحوه گرفتن مدرک بین المللی آرایشگاه مردانه به این ترتیب است که در اول کار باید مدرک آرایشگری درجه دو را کسب کنید. بعد از آن برای افزایش مهارت بیشتر در سطح درجه یک آموزش ببینید.

مدارک لازم برای تاسیس آرایشگاه مردانه

مدارک لازم  برای ارائه به اتحادیه آرایشگران لازم به شرح زیر است:

– ارائه اصل و کپی شناسنامه با تمامی صفحات آن

– ارائه اصل  و کپی کارت ملی

– تعداد عکس مورد نیاز در ابعاد ۴*۳

– گواهی نامه عدم سوء پیشینه کیفری

– گواهی نامه مربوط به عدم اعتیاد

– ارائه کپی  سند مالکیت  یا اجاره نامه واحد صنفی

– ارائه کپی کارت پایان خدمت برای آقایان

– ارائه کپی مدرک آرایشگری مردانه

بررسی اعتبار مدرک بین المللی آرایشگاه مردانه

مدرک بین المللی آرایشگاه مردانه از مدارکی است که به هنرجویان بعد از گذراندن مراحل یادگیری حرفه آرایشگری و قبولی در امتحانات آن داده می شود. برای گرفتن مدرک بین المللی آرایشگاه مردانه باید فرد متقاضی در یکی از آموزشگاه‌های وابسته به سازمان فنی حرفه ای ثبت نام کند.

آموزشگاه  پارسا مو یکی از معتبرترین آموزشگاه‌هایی است که در می تواند بعد از دادن آموزش های لازم و تخصصی مدرک بین المللی آرایشگاه مردانه را برای شما صادر ‌کند.

در رشته ‌هایی که در ادامه ذکر شده ، شما می‌ توانید با قبولی در آزمون فنی حرفه ای مدرک بین المللی آن را هم دریافت کنید. مدرک بین المللی آرایشگری با همه مدارکی که آرایشگاه‌ها، شرکت ‌ها و آموزشگاه‌های رائه می کنند، متفاوت است.

مدارک آرایشگری ریجستری (کد پیگیری) با امکان استعلام از همه جای دنیا را دارا می ‌باشد. با توجه به کد درج شده در زیر مدرکی که به شما ارائه شده می توانید با مراجعه به سایت مرکز ارائه دهنده امکان پیگیری آن را  داشته باشید. مدرک بین المللی آرایشگاه مردانه هم در کشور‌های خارجی، معتبر و قابل استفاده است و هم در ایران برای جلب اعتماد مشتریان می توان از آن کمک گرفت.

اگر قصد مهاجرت دارید و می خواهید در حوزه آرایشگری فعالیت کنید از مهمترین مدارکی که به آن نیاز خواهید داشت، مدرک بین المللی آرایشگری است. البته در کشور ما ایران این مدرک به عنوان اعتماد سازی در بین مشتریان و نوعی رزومه کاری به حساب می آید.

بررسی کاربرد مدرک بین المللی آرایشگاه مردانه

این مدرک  تقریبا در  لاین های تخصصی در زمینه‌های گوناگون زیبایی و مراقبتی مانند گریم و میکاپ، گریم  داماد، گریم سینمایی، کار با مواد شیمیایی، میکروفی، خدمات زیبایی مژه و ابرو ،  هرکات ، اکستنشن، خدمات ماساژ، خدمات ناخن، مراقبت های پوست و مو، تاتو بدن ، خدمات تلفیقی زیبایی پزشکی و … صادر می شود.

کاربرد اصلی این مدرک برای افرادی است که قصد مهاجرت به کشور های دیگر دارند. این مدرک را شما می توانید حدودا در 54 کشور ارائه و پذیرش شوید. از جایی که در این مدارک مواردی چون نوع دوره، استاد دوره و مقدار زمان آموزش به هنرجو اطلاق می شود پس می تواند نشانه تخصص شما باشد.

هر فرد می تواند از این مدرک به عنوان رزومه کاری، جلب اعتماد مشتری و ثابت کردن مهارتش استفاده کند.

ویژگی مدرک بین المللی آرایشگاه مردانه

دقت داشته باشید که این  مدرک با بقیه مدارک ارائه شده در آموزشگاه ها متفاوت  است. مدرک بین المللی آرایشگری دارای امکان ترجمه بوده و به راحتی قابل استفاده در 54 کشور می باشد. لازم به ذکر است که به علت معتبر بودن  زبان انگلیسی در اکثر کشور ها  به عنوان زبان بین المللی پذیرفته شده و نیازی به ترجمه آن نیست.

به علت تایید از سمت سازمان فنی حرفه ای این مدرک در کشورهای عضو سازمان بین المللی کار و دادگستری ها هم قابل ترجمه و پذیرش می باشد.

از ویژگی اصلی این مدارک می توان به قابلیت استناد بودن و اعتبار زیاد آن که از اهمیت بالایی برخوردار است، اشاره کرد.

 

بررسی مهاجرت با مدرک بین المللی آرایشگاه مردانه

مهاجرت از راه آرایشگری یک امتیاز مثبت برای فعالان در این حوزه به حساب می آید. خیلی از کشورها پذیرای افراد فعال و متخصص در این رشته هستند. برای این کار باید حتما مدرک بین المللی آرایشگری را دریافت کنید زیرا مهاجرت از طریق آرایشگری در واقع مهاجرت به واسطه تخصص است.

اصلی ترین کشورهایی که در  زمینه مهاجرتی از آرایشگران حرفه ای استقبال می ‌کنند، کانادا و استرالیا را می توان نام برد، که برای پذیرش علاوه بر ارائه مدرک بین المللی آرایشگاه مردانه شرایط دیگری مثل سن، رزومه کاری، سن و … را دارا می ‌باشند.

برای مثال برای ورود به یکی از این دو کشور قوانین امتیازدهی وجود دارد. برای  ورود به استرالیا شرایطی مانند مدرک و تسلط به زبان، سن و سابقه کار، مدرک تحصیلی و…مهم است که از 100 امتیاز دهی می ‌شود.

حداقل نمره قبولی برای اقامت در این شرایط 60 است که نمی توان گفت کار زیاد راحتی باشد. اما با قبولی در این آزمون و با ارائه مادن درک بین المللی آرایشگری، اقامت دائم استرالیا را به دست خواهید آورد.

پذیرش کانادا نیز مثل پذیرش در استرالیا بوده و همان فیلترهای اعمال شده و موارد ولی در  دو مرحله جدا را شامل می شود.

حداقل نمره ای که باید کسب کرد 67 می‌ باشد که بعد ازقبولی در مرحله اول باید در مرحله دوم نیز پذیرفته شد تا بتوانید در یکی از کشورهای پیشرفته  اروپا مشغول به کار در رشته آرایشگری شوید.

 

نحوه دریافت مدرک بین المللی آرایشگاه مردانه

همه‌ی افراد قادرند  با شرکت در دوره های آرایشگری در زمینه های مورد علاقه خود در یکی از معتبرترین آموزشگاه های بین المللی این مدرک را دریافت کنند.

آموزشگاه پارسا مو در این مسیر پذیرای شما عزیزان و علاقه مندان است. شرکت در دوره های آموزشی پارسا مو و کسب نمره قبولی طبق سازمان فنی حرفه ای راه رسیدن به این مدرک می ‌باشد.

شما می‌توانید از طریق کد ریجستری موجود در مدرک اصالت آن را  پیگیری کنید و از آن برای کار های خود استفاده کنید.

سخن آخر

درست است که شما می توانید با انتخاب صحیح از یک آموزشگاه آرایشگری مردانه و به دست آوردن مدرک، جواز کار را برای مشغول شدن در این شغل به دست می آورید ولی در این حرفه برای به دست آوردن کسب درآمد باید بسیار تمرین کنید تا با کسب تجربه در این راه به موفقیت برسید.

همیشه سعی کنید هر روز طبق متد های به روز در حال یادگیری و آموزش تکنیک های جدید و مدرن باشید. با وجود رقبای زیادی که در این حرفه وجود دارد برای رسیدن به شهرت و معتبر شدن در این رشته، آپدیت بودن در دنیای آرایشگری و زیبایی از ارکان مهم است.

 

برای دیدن مقالات بیشتر اینجــــــا کلیک کنید

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *