هزینه-آموزشگاه-آرایشگری-مردانه-پارسامو

هزینه-آموزشگاه-آرایشگری-مردانه-پارسامو


هزینه آموزشگاه آرایشگری مردانه

 

در این مقاله قصد داریم در مورد هزینه آموزشگاه آرایشگری مردانه بپردازیم.

آرایشگری را می توان یکی از شادترین شغل های دنیا به حساب آورد. در یک حساب کوتاه متوجه می شوید که همه افراد همیشه احتیاج به کوتاهی مو در زمان های مختلف دارند و این کار در زمان متوسطی به اندازه شاید 10 دقیقه توسط یک آرایشگر انجام می شود.

یک آرایشگر خوب با شناخت رنگ مو، جنس مو، چهره افراد، فرم صورت هر شخص( گرد، گوشتی، لوزی و…) و اندازه گردن او با توجه به تجربه خود یک آرایش ایده آل برای ما انجام میی دهد.

درآمد یک آرایشگر به فاکتورهای زیادی بستگی دارد؛ از جمله میزان حرفه ای بودن، دکوراسیون مغازه، موقعیتی که در آن قرار دارد و همین طور تبلیغاتی که برای کارش انجام می دهد.

ولی در بدترین حالت ممکن او می تواند ماهی حداقل 3 تا 5 میلیون در آمد کسب کند و هر چقدر معیارهای بالا را بیشتر رعایت کند مسلما نتیجه و در آمد بیشتری هم داشت.

در همه دنیا آرایشگری به عنوان یک کار هنری محسوب می شود، که از زمان های دور تا به امروز جایگاه خود را حفظ کرده و هیچ گاه ارزشش کم نمی شود بلکه هر روز با ارزش تر هم است.

اگر در زمان های قدیم افراد باید در کنار استادان خود مدت زیادی را شاگردی می کردند تا این حرفه را بیاموزند ولی امروزه در زمان کم، سریع و به صورت حرفه ای با بهترین تجهیزات این حرفه را یاد می گیرند.

شاید تصور شما از یک آرایشگر مردانه این است که کاری بسیار ساده دارد که فقط می تواند با یک کوتاهی مو و پیرایش مو کسب در آمد کند.

در صورتی که این طور نیست و هر فردی بعد از گذراندن مراحلی همچون پیرایش مردانه درجه 1، گریم داماد، پیرایش مردانه درجه 2، گریم سینمایی وارد این شغل می شود.

هزینه-دوره-های-آرایشگری-مردانه-آموزشگاه-آرایشگری-پارسامو
هزینه-دوره-های-آرایشگری-مردانه-آموزشگاه-آرایشگری-پارسامو

 

روش های آموزش آرایشگری مردانه

برای این که شما هم جزء آرایشگرهای حرفه ای شوید باید از بین روش های زیر یک یا چند مورد را انتخاب کنید وسپس به این شغل وارد شوید:

1- آموزش در آرایشگاه های مردانه به صورت تجربی: تنها مزیت این روش رایگان بودن آن است ولی معایب زیادی مانند  زمان زیاد دوره ی آموزش، عدم امکان ورود سریع به بازار کار، عدم امکان دریافت مدرک و عدم اطمینان از رعایت اصول بهداشتی و عملی و…. را می توان ذکر کرد.

2- تحصیل در هنرستان های کاردانش در رشته پیرایش و ترمیم موی مردانه: شخصی که وارد این رشته می شود به مدت 3 سال در دوره متوسط و4 سال در دانشگاه های معتبر در رشته پیرایشگری مردانه (یا گریمور سینمائی) مشغول به تحصیل شده و بعد از آن مدرک خود را برای شروع کار دریافت می کند.

3- ثبت نام در دوره های مراکز دولتی و آموزشگاه های آرایشگری مردانه فنی و حرفه ای آزاد: این آموزشگاهها به صورت حرفه ای فرد را با این رشته و شغل در مدت زمان نسبتا کمتری آموزش می دهند.

 

 

مزایای دوره آموزش آرایشگری در مراکز فنی و حرفه ای

از مزایایی که می توان برای دوره های آرایشگری مردانه در آموزشگاه ها ذکر کرد:

– ورود سریع به بازار کار

– اشتغال زایی برای کارآموزان

– امکان کار با مدرک معتبر در کشورهای عضو سازمان جهانی کار (ILO)

– دارای اعتبار جهانی

 

هزینه دوره های آرایشگری مردانه

هر گاه بخواهید هزینه آموزشگاه آرایشگری مردانه را بدانید باید مشخص کنید در کدام دوره آن می خواهید شرکت کنید. هر ساله طبق مصوبه ای که سازمان فنی و حرفه ای اعلام می کند افراد باید این شهریه را از هنرآموزان خود دریافت کنند و در صورت تخلف در نحوه گرفتن  شهریه یا اعلام قیمت مصوب جریمه می شوند.

پس اگر شما به آموزشگاهی مراجعه کردید که قیمت آن با دیگری فرق داشت حتما تفاوت در کیفیت آموزش یا برگزاری آموزش های حرفه ای است.

آموزشگاه آرایشگر مردانه پارسا مو در تهران برای شما آموزش های حرفه ای با تجهیزات کامل در نظر گرفته که شخص بعد از این دوره بتواند به صورت کاملا مسلط کار خود را شروع و به کسب در آمد برسد.

 

هزینه کار آموزی برای آرایشگاه مردانه

از موضوعات مهمی که کار آموزان در ابتدای امر با آن روبرو هستند هزینه کلاس و دورهای آموزشگاه ها است.

خیلی از ما براین باوریم اگر بخواهیم در این دوره ها شرکت کنیم باید یک هزینه زیاد و هنگفتی را متحمل شویم. در صورتی  که این گونه نیست و شما می توانید در آموزشگاه آرایشگری مردانه پارسا مو با کمترین قیمت بدون آن که در طول دوره با مشکلی برخورد کنید، آن را با موفقیت پشت سر بگذارید.

حتی در برخی از موارد برای رفاه حال شما عزیزان تسهیلاتی در نظر گرفته شده که بتوانید تمامی شهریه را به صورت قسطی پرداخت کنید.

افرادی که قبلا در دوره های مبتدی آموزشگاه آرایشگری مردانه شرکت کرده و دارای تخصص کافی هم هستند ولی دوست دارند در کلاس های فوق تخصص هم شرکت کنند. در بیشتر موارد این افراد به زمان زیادی برای یادگیری نیاز ندارند زیرا پایه و اصول اولیه را می دانند و به راحتی می توانند آموزش های تخصصی را پشت سر بگذارند.

هزینه این افراد وابسته به مهارت و دانش استاد آن ها دارد و زمان در این مورد بخصوص دخالتی ندارد. در اصل می توان گفت این دورها به صورت خصوصی برای این کارآموز برگزار می شود.

 

انواع دوره های آرایشگاه های مردانه

در زمان های قدیم سلمانی‌ های مردانه فقط مو کوتاهی و اصلاح ریش و سیبل را انجام می دادند؛ ولی بعد گذشت سال ها، خدمات در این حرفه متنوع تر شد.

1- پیرایش درجه ۱

2- پیرایش درجه ۲

3- چهره پرداز مردانه (گریم سینمایی)

4- متعادل ساز چهره مردانه (گریم داماد)

5- پیرایش خصوصی درجه ۲

6- پیرایش خصوصی درجه ۱

7- پیرایش خصوصی گریم

8- ترمیم کننده موی سر

 

شهریه کلاس های آموزشگاه های آرایشگری براساس مصوبه فنی و حرفه ای

1- شهریه آموزش آرایشگری و پیرایش مردانه درجه 1: 1700000 تومان

2- شهریه آموزش آرایشگری و پیرایش مردانه درجه 2: 2000000 تومان ( می توانید همزمان آموزش تیریبال هم بگذرانید)

3- هزینه آموزش گریم سینمایی: 1850000 تومان

4- هزینه آموزش گریم داماد ( متعادل سازی چهره): 1700000 تومان

5- قیمت آموزش ترمیم مو: 2600000 تومان

6- بهداشت کار ناخن: 650000 تومان

7- شهریه دوره کار با مواد شیمیایی: 1700000 تومان

 

برای آشنایی بیشتر با آموزشگاه آرایشگری پارسا مو اینجــــــــا کلیک کنید

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *