یکی از نیاز های اصلی آقایان که به صورت هفتگی و حتی روزمره به آن باید رسیدگی کرد اصلاح سر و صورت می باشد. در گذشته روش های سنتی گوناگونی برای انجام این امر مورد استفاده قرار می گرفت اما به مرور و با پیشرفت فناوری، دستگاه های الکترونیکی به وجود آمدند که قادر بودند به سادگی در تراشیدن و اصلاح موی سر به شما کمک کنند. با این حال، جای تعجب نداشت که ماشین های اصلاح نیز مانند بسیاری دیگر از تجهیزات الکترونیکی مدام دچار دگرگونی شده و پیشرفت کردند. در نتیجه این دگرگونی ها، ماشین های اصلاح مختلفی پدید آمدند که هر یک دارای ویژگی های متعدد و منحصر به فرد بودند. به این ترتیب، این ابزار های پرکاربرد به یکی از پرفروش ترین تجهیزات موجود در بازار تبدیل شدند. علاوه بر امکانات قابل توجه، قیمت گذاری این ماشین ها نیز بر حسب قابلیت های آن ها تفاوت زیادی دارد. برای شناخت بهترین ماشین اصلاح سر مردانه و کسب اطلاعات بیشتر از این موارد ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

بررسی بهترین مدل های ماشین اصلاح

  • ماشین اصلاح سر بابیلیس مدل FX880E یکی از بهترین ماشین اصلاح سر مردانه

بدون شک با توجه به مدل ها طراحی های بسیار متنوع موجود در بازار، انتخاب و خریداری یک ماشین اصلاح خوب و با کیفیت که برای تمام نیاز های شما مناسب باشد، امری دشوار و سخت خواهد بود. به همین دلیل غالب افراد به دنبال محصولی می باشند که دارای ویژگی های منحصر به فرد و کیفیت کلی قابل توجهی باشد. ماشین اصلاح Babyliss مدل FX880E از بهترین ابزار هایی است که می توانید تهیه کنید. طول بدنه این ماشین اصلاح سر 45 سانتی متر بوده و به همراه 8 شانه وتیغه 45 میلی متری عرضه می شود. همچنین، تیغه دستگاه را می توانید با استفاده از اهرم چرخشی که در کنار بدنه تعبیه شده تا پنج حالت مختلف تغییر دهید و میزان برش مو ها و کوتاهی آن را به دلخواه خود تنظیم نمایید.

ماشین اصلاح سر بابیلیس مدل FX880E یکی از بهترین ماشین اصلاح سر مردانه
ماشین اصلاح سر بابیلیس مدل FX880E
  • ماشین اصلاح سر فیلیپس مدل HC7460/15

این ماشین اصلاح که محصول برند معتبر و پرطرفدار Philips می باشد از تیغه استیل 41 میلی متری تشکیل شده است و از تکنولوژی Dual Cut نیز برخوردار می باشد. به کمک این فناوری، سرعت موتور این ماشین اصلاح در مقایسه با سایر ماشین های اصلاح معمولی تر حدود دو برابر افزایش می یابد. همچنین لازم به ذکر است این دستگاه اتوماتیک بوده و دارای اهرم مکانیکی یا چرخشی به منظور تنظیم تیغه نمی باشد. به بیان ساده تر، دستگاه قادر است ضخامت مو را تشخیص دهد و قدرت موتور آن با توجه به ضخامت و بلندی مو ها می تواند وارد حالت توربو شود تا اصلاح سر با سرعت بیشتر و به صورت کارآمد تری انجام پذیرد.

همچنین، از سایر قابلیت های منحصر به فرد و فوق العاده این ماشین می توان به تیغه هایی که به طور خودکار تمیز می شوند، امکان استفاده به دو صورت خشک یا مرطوب و امکان استفاده زیر دوش اشاره داشت. تمام این خصوصیات ماشین اصلاح فیلیپس مدل HC7460/15 را به یک ابزار برای آقایانی که به آراستگی خود اهمیت می دهند تبدیل می کند.

 

بهترین ماشین اصلاح سر مردانه
ماشین اصلاح سر فیلیپس مدل HC7460/15
  • ماشین اصلاح سر اندیس مدل 12480 یکی از بهترین ماشین اصلاح سر مردانه

این ماشین که پس از جدایی متیو اندیس از کمپانی میچل موتور آمریکا توسط وی طراحی شد، به عنوان یکی از محبوب ترین محصولات موجود در بازار شناخته می شود و با بسیاری از برند های امروزی در رقابت است. در حال حاضر مدل 12480 از بهترین محصولات برند اندیس می باشد و از قدرت مطلوبی برخوردار می باشد. جنس تیغه این محصول از کربن استیل بوده و مقاومت نسبتا خوبی دارد. علاوه بر این، این ماشین اصلاح بی سیم دقت بالایی داشته و می تواند گزینه خوبی برای خط زنی باشد. همچنین، ضد آب بودن دستگاه امکان شست و شوی آن را فراهم می آورد. افزون بر تمام این ویژگی ها، فناوری شارژ سریع به شما این امکان را می دهد در زمان کوتاهی معادل 60 دقیقه باتری ماشین اصلاح را مجدد شارژ نمایید. لازم به ذکر است با هر بار شارژ کامل می توانید به مدت 90 دقیقه از ماشین استفاده کنید.

  1. بهترین ماشین اصلاح سر مردانه
    ماشین اصلاح سر اندیس مدل 12480

 

  • ماشین اصلاح فیلیپس مدل QC5345/15

به عنوان یک کمپانی فوق العاده محبوب و معتبر هلندی در زمینه لوازم الکترونیکی، فیلیپس مدل های بسیار قابل توجه ای برای اصلاح موی سر و صورت دارد. ماشین اصلاح QC5345/15 از جمله تولیدات با کیفیت و خوش ساخت این برند و از بهترین ماشین اصلاح سر مردانه است که به دلیل قیمت مناسب توسط بسیاری از آرایشگر های حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. این ماشین از تکنولوژی برش مستقیم استفاده می کند که به همراه تیغه ضد زنگ استیلی آن کوتاه کردن مو را به یک امر لذت بخش تبدیل می کند. از جمله قابلیت های منحصر به فرد این محصول می توان به قابلیت تیز شوندگی خودکار تیغه آن اشاره داشت. البته لازم به ذکر است که این دستگاه ضد آب نیست اما جهت شست و شو می توانید سر ماشین را جدا کرده و آن را به صورت مجزا شست و شو دهید.

همچنین، این محصول را می توانید به صورت بی سیم استفاده کنید. باتری آن قادر است پس از هر بار شارژ کامل به مدت 75 دقیقه ماشین را روشن نگاه دارد. شارژ کامل دستگاه نیز در حدود 1 ساعت انجام می گیرد. البته در صورت تمایل می توانید دستگاه را به صورت سیمی نیز استفاده کنید.

  1. ماشین اصلاح فیلیپس مدل QC5345/15

 

  • ماشین اصلاح فیلیپس مدل HC5450/83

این ماشین به عنوان یک ماشین محصول رده متوسط شناخته می شود اما به دلیل نقاط قوت آن یکی از بهترین هاست. طراحی ارگونومیک و منحصر به فرد این دستگاه در دست گرفتن آن را بسیار آسان می کند و از خستگی دستان شما جلوگیری می کند. در ساخت این ماشین از فناوری توربو استفاده شده است که قدرت آن را چند برابر می کند. قدرت شارژ باتری این محصول نیز فوق العاده است و به طور کلی با توجه به قیمت آن یکی از بهترین گزینه ها به حساب می آید.

بهترین ماشین اصلاح سر مردانه
ماشین اصلاح فیلیپس مدل HC5450/83

سخن آخر

در این مقاله سعی شد تا 5 مورد از بهترین مدل های ماشین اصلاح سر را با ویژگی های مختلف و قیمت های متنوع به شما عزیزان معرفی شود. به این ترتیب، شما می توانید بر حسب بودجه خود و نیاز هایی که دارید بهترین ماشین مناسب خود را انتخاب کرده و آن را خریداری نمایید. امیدواریم مطالعه این مقاله به شما کمک کرده باشد تا به نتیجه دلخواه خود برسید. ما در مجموعه پارسا مو اماده خدمترسانی و آموزش اصلاح مو هستیم.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *