امروزه شغل آرایشگری، یکی از پر درآمدترین و پرطرفدارترین و شغل هاست که دارای سطح های مختلفی می باشد. برای وارد شدن به این شغل ابتدا باید آن را در یک مرکز آموزشی معتبر یاد بگیرید. بعد از تمام شدن دوره های استاندارد آموزشی در آموزشگاه های معتبر، هنرجویان در امتحانات تئوری و عملی سازمان فنی حرفه ای کشور شرکت کرده و پس از اخذ نمره قبولی، مدرک رسمی خود را از سازمان فنی و حرفه ای دریافت خواهند کرد. این مدرک دارای یک کد بین المللی است که قابل ترجمه و ارائه در هرکشوری می باشد.

معیارهای انتخاب بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه مرزداران

اگر می خواهید شما هم  در شغل آرایشگری فردی موفق باشید، باید به بالاترین سطح مهارت و توانایی ها را کسب کرده تا بتوانید با همکاران خود رقابت کنید. انتخاب یک آموزشگاه متناسب با هزینه و بودجه شما، یک امر بسیار مهم است.

* امکانات آموزشگاه

یکی از معیارهای انتخاب آموزشگاه حرفه ای، داشتن امکانات مناسب آن است. وجود کلاس های آموزشی که مجهز به امکانات کامل و فضای مناسب از ویژگی های یک آموزشگاه آرایشگری ایده آل و خوب می باشد. تعداد شعبه های آموزشگاه آرایشگری مردانه مرزداران  هم از معیارهای انتخاب بهترین آموزشگاه آرایشگاه مردانه است.

* اساتید مجرب

از معیار و ملاک های دیگر انتخاب بهترین آموزشگاه آرایشگاه مردانه، داشتن اساتید مجرب وزبده می باشد. به همین علت برای انتخاب یک آموزشگاه خوب، باید ابتدا از مهارت اساتید آن مطمئن شوید.

* مدرک معتبر

مدرکی که به فرد از طرف آموزشگاه ارائه می شود، باید معتبر باشد تا بتوانید با این مدرک در آینده شروع به کار در این شغل نمایید.

* آموزش مهارت ها و تکنیک های پرکاربرد

برای موفق شدن در شغل و حرفه آرایشگری بهتر است که همه تکنیک و مهارت های لازم را یاد بگیرید. انتخاب کردن یک آموزشگاه که همه این فنون و مهارت ها را به خوبی و کامل به شما آموزش دهند، بسیار لازم و ضروری است.

بهترین-آموزشگاه-آرایشگری-مردانه-آموزشگاه-آرایشگری-پارسامو
بهترین-آموزشگاه-آرایشگری-مردانه-آموزشگاه-آرایشگری-پارسامو

دوره های آموزشگاه آرایشگری مردانه پارسا مو

مهارت های اصلی آرایش و پیرایش آموزشگاه های آرایشگری مردانه به شرح زیر هستند:

1- آموزش پیرایش مردانه درجه 2

یکی از دوره های اصلی و پایه  که در آموزشگاه آرایشگری مردانه، آموزش و پیرایش مردانه درجه 2 بوده که در این دوره کار آموزان با ابزار و مواد تخصصی، نحوه صحیح استفاده از ابزار کار آرایش و پیرایش، نحوه آماده سازی محیط کار  و طریقه ضدعفونی ابزار و وسایل و روش های کوتاهی مو در اندازه های مختلف، آشنا می شوند. هنرجویان در این دوره، انواع روش های کوتاهی مو با شانه و قیچی، با شانه و ماشین، تراشیدن موهای صورت با تیغ، فرم و حالت دهی مو با سشوار ، تنظیم خطوط موی دورسر و نحوه استفاده کردن درست و صحیح از حالت دهنده ها را یاد می گیرند.

2- آموزش پیرایش مردانه درجه 1

بعد از آشنا شدن با اصول پایه، تکنیک ها و توانایی کوتاه کردن مدل های جدید و کلاسیک مردانه با گذراندن دورها و کسب گواهی دوره پیرایش مردانه درجه 2 قادرید وارد دوره آموزش پیرایش مردانه درجه 1شوید. در این دوره با شناختن روش های حرفه ای حالت دادن به مو و خرد کردن مو (پیتاژ)   می توانید دانش فنی مهارت های خود را در زمینه پیرایش مو و آرایشگری ارتقا داده  و مدل و مد های به روز و در اصطلاح ژورنالی را حالت داده، پیرایش کرده و فیکس نمایید. در آخر شما با شناخت درست وسایل و ابزارها، متریال و اندازه گیری مناسب، تکنیک و روش ها و آموزش درست و صحیح در بهترین آموزشگاه آرایشگاه مردانه می توانید به افزایش کیفیت خدمت رسانی و بهبود بخشیدن به سطح رضایت مندی مشتریان خود دست  پیدا کنید.

3- متعادل سازی چهره مردانه

 این دوره را می توان مناسب افرادی دانست که قصد دارند  با اصول گریم چهره، آشنا شوند. با شرکت کردن در این دوره کارآموزان می توانند با ساختمان درست پوست، آماده کردن محیط و ابزار مورد نیاز،  استفاده از علم نور در هماهنگ کردن چهره افراد، آماده سازی پوست صورت و گردن، هماهنگ کردن اجزا چهره با استفاده از تکنیک سایه و روشن، پاک کردن مواد از روی چهره و پیشگیری از حوادث و خطرات احتمالی آشنا می شوند.

4- آموزش چهره پردازی مردانه یا گریموری

این دوره مناسب اشخاص و کارآموزانی است که اصول و پایه متعادل سازی چهره رایاد گرفته و می خواهند به صورت تخصصی گریمور شوند.

مهارت هایی که کا آموز در این دوره آموزش می بیند به شرح زیر است: توانایی کار گرفتن ضوابط ایمنی و بهداشت کار در محیط کار، روانشناسی رنگها و شناخت رنگ نور در چهره پردازی، آموزش تشخیص دادن  و طبیق دادن ریش و سبیل با فرم چهره فرد ، آموزش جوان سازی و پیر کردن چهره با تکنیک های سایه و روشن، آموزش انجام متعادل کردن موی سر و صورت، آموزش شخصیت پردازی با تکنیک سایه و روشن  می باشد.

5- آموزش ترمیم کننده موی سر مردانه

امروزه خیلی از افراد از عقب رفتگی موی سر یا کچلی خود ناراضی هستند. همین کار باعث شده تا یک شغل پرطرفدار و جدید برای ترمیم کردن موی سر به وجود آید. این دوره مانند مهارت های آموزش مشاوره با مشتری، تشخیص بیماری های پوستی، کاربرد ابزار ترمیم مو، شناخت ساختمان پوست، آموزش شناخت ساختمان مو،  انجام قالب گیری ، اندازه گیری اساس و پایه در ترمیم مو، توانایی انجام دادن و  پیاده کردن اندازه قالب، آموزش انجام و ترمیم بافت های مو در تهیه شبکه مو، آموزش رنگ کردن و فر کردن موهای ترمیمی به طور دقیق، آموزش نصب شبکه موهای تهیه شده در روی سر مدل، آموزش شستشو، حالت دادن به مو با سشوار و اتو مو می باشد.

6- آموزش کاربرد مواد شیمیایی

این دوره در گروه مراقبت زیبایی قرار داشته و مهارت هایی از قبیل آلودگی زدایی محیطی، حفاظت و بهداشت فردی، رنگ نمودن موهای طبیعی و سفید، مراقبت از مو قبل و بعد کار با مواد شیمیایی مشاوره و پذیرش مشتری، بررسی مبانی رنگ مو، بررسی فیزیک رنگ، بیرنگ کردن مو، صاف و فر کردن مو و بررسی عملکرد پوست و موی سر را در این دوره آموزش می دهند.

7- آموزش بهداشت ناخن مردانه

مهارت هایی که در دوره بهداشت کار ناخن مردانه یاد می گیرید مثل  آلودگی زدائی محیط، مشاوره و پذیرش مشتری، پیرایش ناخن دست ، حفاظت و بهداشت فردی  و مانیکور (فرم دهی ناخن)، پدیکور (پیرایش ناخن پا و فرم دهی ناخن) و مراقبت از پوست و ناخن دست و پا می باشند.

 

برای آشنایی بیشتر با آموزشگاه آرایشگری مردانه اینجـــــا کلیک کنید

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *