یک آرایشگر ماهر و حرفه ای اگر به صورت درصدی کار کند حداقل می تواند ۴ الی ۶ میلیون تومان درآمد کسب کند. اما اگر خود شما آرایشگاهی تقریبا نیمه لوکس داشته باشید، می توانید در ماه حدود ۸ الی ۱۲ میلیون تومان می توان حساب کرد.

  برای راه اندازی یک آرایشگاه در ابتدا باید به فکر یک مغازه مناسب که حداقل دارای ۱۲ متر مربع باشد، تهیه کرد که به طور مثال، میانگین ۱۵ الی ۲۰ میلیون تومان رهن و اجاره ۱٫۵ تا ۴ میلیون تومان نیاز است.

سیستم گرمایشی و سرمایشی، هزینه دکوراسیون، وسایل و  تجهیزات پیرایش و آرایش هم به طور مثال ۱۵ الی ۲۸ میلیون می شود. پس شما برای اینکه یک آرایشگاه متوسط، زیبا، باکیفیت راه اندازی کنید به طور متوسط به حداقل ۵۰ میلیون تومان سرمایه اولیه احتیاج دارید.

یا شاید نه جز آن افرادی هستید که فعلا تمکن مالی برای راه اندازی سالن و مستقل شدن ندارید پس می توانید مانند ایام قدیم، کنار دست یک آرایشگر حرفه ای به عنوان «وردست» بایستید و بعد از تقریبا چند هفته، کم کم با این شغل آشنا شوید اما اگر قصد دارید خودتان مغازه بزنید باید حتما در ابتدا  آموزش ببینید و بعد از گذراندن دورها با موفقیت و گرفتن مدرک و مجوز تاسیس آرایشگاه مشغول به کار شویود.

یک راه تقریبا آسان دیگری هم برای این کار وجود دارد، برای یادگیری به یکی از آموزشگاههای سطح شهر خود رفته و بعد از ثبت نام، این شغل را یاد بگیرید.

برای آموزش دیدن صحیح و اصولی و اخذ مجوز باید دوره های سه الی شش ماهه به شکل تئوری و عملی زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور بگذرانید. بعد از شرکت در آزمون وزارت کار، مدرکی  معتبر از سوی فنی و حرفه ای برای شما صادر می شود.

البته این را هم باید ذکر کرد که آموزش اتحادیه به صورت رایگان بوده و فقط کارآموز باید هزینه مواد مصرفی را حساب کند. بعد از گرفتن مدرک و دادن امتحان برای شما یک مجوز صادر می شود.

از اصول مهمی که در هنگام آموزش باید دقت کنید ابزار شناسی و صورت شناسی است.

 اگر به صورت کارآموز هستید و مدرک ندارید ولی قصد گرفتن مجوز را دارید باید برای خود مباشر تعیین کنید یعنی از طریف فردی که مدرک آرایشگری دارد مجوز خود را دریافت کنید.

معیارهای انتخاب یک آموزشگاه آرایشگری مردانه در ستارخان

معیارهای زیادی برای انتخاب وجود دارد؛ ما در زیر به چند مورد از آن اشاره کرده و بررسی می کنیم:

  • کیفیت و تجهیزات موجود در کلاس ها
  • مهارت استادان کلاس ها
  • قیمت و هزینه کلاس ها  متناسب با امکانات دریافتی
  • تنوع موجود در مهارت ها و آموزش ها
  • اعتبار مدرک داده شده به کارآموز از طرف آموزشگاه
  • نظرات کاربران مختلف چه به صورت حضوری یا در فضای مجازی
بهترین-آموزشگاه-آرایشگری-مردانه-در-ستارخان-آموزشگاه-آرایشگری-پارسا-مو
بهترین-آموزشگاه-آرایشگری-مردانه-در-ستارخان-آموزشگاه-آرایشگری-پارسا-مو

آموزشگاه آرایشگری مردانه پارسامو

یکی از معتبر ترین آموزشگاه های آرایشگری مردانه در تهران را می توان به آموزشگاه آرایشگری مردانه پارسا مو نسبت داد. این مرکز دارای سابقه درخشان و دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه‌ای برای آموزش دادن به شما عزیزان است.

شما به کمک این آموزشگاه می توانید بروز ترین اطلاعات آموزشی در آرایشگری را در محیطی صمیمی و ابزار و آموزش های مدرن بگذرانید. دوره های آموزش آرایشگری و پیرایشگری مردانه در آموزشگاه پارسا مو شامل موارد زیر است:

–  پیرایشگر مردانه درجه ۲

 –  پیرایشگر مردانه درجه ۱

–  گریم داماد

– متعادل ساز چهره مردانه

–  چهره پردازی(گریم سینمایی)

– ترمیم کننده موی سر

–  ارائه مدرک معتبر تحت سازمان فنی حرفه ای

کیفیت آموزشگاه مردانه در ستارخان

1- خدمات رسانی از مهم ترین عوامل در کیفیت آموزشگاه  می باشد.

آموزشگاههای معتبر همیشه از هنر آموزان خود از ابتدا تا اخذ مجور و زدن یک سالن به صورت مستمر حمایت می کنند.

2- مجموعه آکادمی آموزشی  زیبایی و مراقبت پارسا مو یکی از مراکزی است که دارای یک تیم طراحی و دیزاینر سالن های آرایشگری در کشور می باشد که بعد از پایان یافتن دورهای آموزشی کار آموزان را با ایده ها و طراحی مدرن برای پیشرفت اهداف حرفه ای حمایت می کند.

تعریف دوره های آموزشی

شما با مطالعه این بخسش می توانید به صورت رایگان با هنر و حرفه آرایشگاه مردانه به صورت کاملا تخصصی آشنا شوید. دوره های این آموزشگاه به طور خلاصه شامل:

☆ آرایشگری مردانه درجه 2: این دوره شما را با ساختار پوست و مو ،کار کردن با ابزار های تخصصی و همین طور نحوه آماده سازی محيط کار آشنا می کند.

☆ آرایشگری مردانه درجه1: در این دوره هنرجویان  قادرند تخصص های مورد لازم برای شغل ارایشگری و تسلط برای کوتاهی مو را یاد بگیرند.

☆ متعادل سازی چهره: شما هنر آموز گرامی می توانید طبق علم نور در هنگام آرایش ی فرد در چهره و اجزای آن  هماهنگی های لازم را با استفاده از تکنيک سايه و روشن ایجاد کنید.

☆ چهره پردازی : شخصی که می ‌خواهد در این دوره تسلط کافی را به دست آورد، بهتر است دوره آموزش گریم سینمایی را انتخاب کند.

 ☆ ترمیم کننده موی سر: کار آموزان محترم در این دوره با آموزش انجام قالب گیری و اندازه گیری اولیه در ترمیم مو و ناخن آشنا خواهند شد.

 ☆ بهداشت کار ناخن: هنرآموز پس از گدراندن این دوره می تواند کارهایی مانند پدیکور و مانیکور برای ناخن طبق شناختی که از فرم هندسی آن به دست آورده انجام دهد.

بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه ستارخان

به طور کلی معیارهای زیادی برای تعریف یک آموزشگاه آرایشگری مردانه وجود دارد ولی اگر بخواهیم به چند مورد آن اشاره کنیم می توان این چنین بیان کرد:

  • یک آموزشگاه حرفه ای و خوب دارای اساتید زبده و با تجربه ای است.

اگر قصد شرکت در این دورها را دارید به شما توصیه میکنیم قبل از هر چیزی در مورد اساتید آن حتما تحقیقات لازم را انجام دهید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

  • بهترین و مجهزترین آموزشگاه باید دارای تمام امکانات آموزشی باشد. زیرا با این آپشن قادر است آموزشگاه عالی و بدون نقصی ارائه داده و از رقیبانش جلو بیفتد.
  • بهتر اعتماد به یک آموزشگاه دادن مدرک معتبر به هنرجویان است.

اگر تصمیم دارید با مدرک آرایشگری مردانه خود حتما کار کنید و هر روز پیشرفت داشته باشید، اعتبار مدارکی که توسط آموزشگاه آرایشگری مردانه به شما داده می شود را قبل از ثبت نام در نظر بگیرید.

  • آموزشگاهی را انتخاب کنید که روش ها و مهارت های گوناگون را به شما آموزش دهد.

یک آرایشگر موفق کسی است که به همه مهارت و تکنیک های آرایشگری مردانه تسلط کافی داشته باشد. پس برای یادگیری حتما آموزشگاهی را انتخاب کنید که این مزیت ها  را به طور کامل و با تنوع بالا به شما ارائه دهد.

  • همیشه سعی کنید طبق بودجه خودتان بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه را انتخاب کنید.

بدون تردید هزینه آموزش در هر آموزشگاه آرایشگری مردانه مربوط به مهارت استادان آن، امکانات موجود در آموزشگاه  و فاکتورهای مختلف دیگر بستگی دارد. پس هر آموزشگاه متناسب  با امکاناتش بودجه ای در نظر می گیرید.

  • درباره نظرات دیگران در مورد آموزشگاه حتما بررسی و جستجو کنید.

این روزها فضای مجازی این امکان را برای همه ما فراهم کرده تا بتوانیم از نظرات و کامنتهای افراد دیگر که قبلاً از خدمات آن استفاده کردند، مطلع شویم.

 

برای آشنایی بیشتر با آموزشگاه آرایشگری پارسامو اینجـــــا کلیک کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *